به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۳۲۶۴۶۳

تمهیدات ترافیکی ویژه پنجشنبه و جمعه آخر سال

تمهیدات ترافیکی ویژه پنجشنبه و جمعه آخر سال
گروه جامعه: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه پایان سال در بهشت زهرا (س) را تشریح کرد. سردار محمدحسین حمیدی درباره جلسه مشترک با مدیر عامل بهشت زهرا (س) و آخرین تمهیدات ترافیکی پنجشنبه و جمعه پایان سال گفت: بررسی‌ها نشان میدهد که وضعیت ترافیکی ما در روز‌های پایانی این هفته شرایط ویژه‌ای خواهد داشت و با افزایش چشمگیر مراجعات مردم به بهشت زهرا (س) روبرو خواهیم بود؛ لذا از چند ماه گذشته با هماهنگی و جلسات مشترکی که با مجموعه شهرداری تهران، سازمان بهشت زهرا (س) و شهرری برگزار کردیم سعی بر این بود که تصمیمات موثری را در خصوص وضعیت زیرساختی محل و معابر منتهی به بهشت زهرا (س) اتخاذ کنیم که از آن جمله می‌توانیم به راه اندازی پارکینگ‌های مختلف، بازگشایی در‌های جدید و بهینه سازی ورود و خروج مراجعه کنندگان به بهشت زهرا (س) را مهیا کنیم.

حمیدی افزود: در همین خصوص محدودیت‌هایی را برای تردد کامیون‌ها و ماشین‌های سنگین درنظر گرفتیم که این مسئله می‌تواند در بهبود وضعیت ترافیکی پنجشنبه و جمعه آخر سال موثر باشد. مسیر جاده قم به تهران برای کامیون‌ها از تقاطع سالمندان ممنوع است و رانندگان کامیونی که قصد سفر به سمت شرق کشور را دارند باید از پل قاسم آباد به سمت ورامین، جاده امام رضا (ع) را انتخاب کنند و رانندگانی که قصد دارند به سمت غرب کشور تردد کنند جاده قدیم ساوه، اسلامشهر، بزرگراه آزادگان را انتخاب کنند. در کل پیشنهاد می‌شود کامیون‌ها مسیر جاده قم به تهران را از جاده ساوه تردد کنند.

حمیدی گفت: ممنوعیت تردد کامیون‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه پایان سال در این مسیر از ساعت چهار صبح الی ۲۰ است.وی افزود: ما تقاضا داریم مردم عزیزمان به بیانیه مشترک پلیس راهور تهران بزرگ و سازمان بهشت زهرا (س) توجه ویژه داشته باشند. استفاده از مسیریاب داخلی "نشان" که اطلاعات مختلف سفر در آن بارگذاری شده است می‌تواند در این مسیر کمک حال شهروندان باشد. از مراجعین به بهشت زهرا (س) خواهشمندیم ضمن توجه به اطلاع رسانی‌هایی که در مجموعه بهشت زهرا (س) صورت گرفته است از توقف‌های طولانی در مسیر‌های اصلی خودداری کرده تا این مسئله در وضعیت ترافیکی پر رفت و آمد پنجشنبه و جمعه پایان سال تاثیر منفی نداشته باشد.
برچسب ها: ترافیک تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها