به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۳۲۶۶۷۳
قبول کاهش دستمزد؛

فداکاری بزرگ ستاره میلان برای انتقال به بارسلونا!

گروه ورزشی: فصل بعد قطعا شاهد حضور فرانک کسیه، هافبک میلان در ترکیب بارسلونا خواهیم بود.
فداکاری بزرگ ستاره میلان برای انتقال به بارسلونا!
 قرارداد فرانک کسیه، هافبک جنگنده روسونری در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و علیرغم شایعات فراوان، هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد بین طرفین صورت نگرفته است. به نظر جدایی این بازیکن قطعی شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او فصل بعد برای بارسلونا توپ خواهد زد. سایت کالچومرکاتو مدعی شد ژاوی، جوان سرمربی بارسلونا فرانک کسیه را متقاعد کرده که پیشنهادات لیگ برتری خود را رد کرده و در فصل تابسستان و به عنوان بازیکن آزاد راهی استادیوم نوکمپ شود.



ژاوی در خط میانی تیم خود بازیکنی جنگنده، انرژیک و با تکل های دقیق مانند فرانک کسیه کم داشته و به شدت در تلاش برای نهایی کردن انتقال این هافبک ساحل عاجی پیش از شروع بازار تابستانی است. باشگاه های انگلیسی دستمزد بالاتری نسبت به بارسلونا به این بازیکن 25 ساله پیشنهاد داده بودند، اما کیسیه پس از تماس ژاوی متقاعد شده فصل بعد به اسپانیا رفته و برای کاتالان ها بازی کند.
بر اسای ادعای این نشریه ایتالیایی، فرانک کسیه اکنون در آستانه نهایی کردن انتقال خود به اسپانیا است. تماس‌های بین مدیران بارسلونا و مدیر برنامه این بازیکن امروز نیز ادامه خواهد داشت، اما به نظر می‌رسد کسیه تصمیم خود را درباره باشگاه بعدی اش به طور قطعی گرفته است. بدین ترتیب بعد از بازیکنانی چون جیجی دوناروما و هاکان چالهان اوغلو، یک بازیکن دیگر نیز به صورت رایگان از میلان جدا خواهد شد. فرانک کسیه در سال های اخیر موفقیت چندانی با لباس میلان کسب نکرده و امیدوار به فتح اسکودتو در ماه های واپسین حضور در ترکیب این تیم است.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها