به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۳۲۶۸۱۵

ورود رونالدینیو به تالار مشاهیر فوتبال جهان

ورود رونالدینیو به تالار مشاهیر فوتبال جهان
گروه ورزشی:رونالدینیو در کنار فابیو کاناوارو مدافع ایتالیایی، رائول گونزالس مهاجم اسپانیایی و روبرتو کارلوس هافبک برزیلی به تالار مشاهیر فوتبال جهان اضافه شد. رونالدینیو به تالار مشاهیر فوتبال جهان که مراسم آن پس از دو سال برگزار شد، اضافه شد. فابیو کاناوارو مدافع ایتالیایی، رائول گونزالس مهاجم اسپانیایی و روبرتو کارلوس مدافع برزیلی و پیا ماریان سانهاگه، مربی سوئدی دیگر افرادی بودند که به تالار مشاهیر فوتبال جهان اضافه شدند.
 
رونالدینیو تقریباً همه افتخارات ممکن را در دوران حرفه‌ای خود به عنوان یک فوتبالیست به دست آورد که در آن از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۵ برای ۸ باشگاه بازی کرد، از جمله برجسته‌ترین دستاوردهای او قهرمانی در جام جهانی ۲۰۰۲ کره جنوبی/ژاپن، قهرمانی کوپا آمریکا در پاراگوئه ۱۹۹۹، جام کنفدراسیون‌ها در سال ۲۰۰۵ و لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۵ بوده است.  با این حال، او به خاطر لبخند و استعداد منحصربه‌فردش که باعث شد هم تیمی‌ها و رقیبان او را تحسین کنند، متمایز است.

فابیو کاناوارو
دوران حرفه‌ای فابیو کاناوارو از سال ۱۹۹۱ تا ۲۰۱۱ ادامه داشت و او را بیش‌تر در سطح باشگاهی به خاطر حضور در یوونتوس و رئال مادرید به یاد می‌آورند.  بزرگ‌ترین دستاورد او قهرمانی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان با تیم ملی ایتالیا، کاپیتانی آن تیم و هم‌چنین دریافت جایزه توپ طلا در آن سال بود.

رائول
صحبت در مورد رائول گونزالس بلانکو یعنی صحبت در مورد شکوه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، به عنوان بازیکنی که بیش‌ترین بازی را در تاریخ رئال با ۷۴۱ بازی و بیش‌ترین قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را داشته شناخته شده است. یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ دوران حرفه‌ای رائول که او را از بقیه متمایز می‌کند این است که او در تمام دوران حرفه‌ای خود هرگز کارت قرمز دریافت نکرد.

روبرتو کارلوس
روبرتو کارلوس یکی از بهترین مدافعان کناری تاریخ فوتبال است که ۳۷۰ بازی از ۵۹۳ بازی باشگاهی خود را برای رئال مادرید انجام داده است.  او به خاطر یک گل فوق‌العاده از ضربه ایستگاهی در بازی دوستانه برزیل و فرانسه در سال ۱۹۹۷ به یاد می‌آید، با این حال، بزرگ‌ترین دستاورد او پنج سال بعد زمانی که او و رونالدینیو در جام جهانی ۲۰۰۲ قهرمان شدند رخ داد.
برچسب ها: رونالدینیو
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها