به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۳۲۷۳۷۸

واکنش معاون سابق شهرداری به اظهارات زاکانی

واکنش معاون سابق شهرداری به اظهارات زاکانی
گروه فیلم: معاون سابق مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران نسبت به اظهارات علیرضا زاکانی شهردار تهران درباره لغو کردن قرارداد فروشگاه شهروند واکنش نشان داده و آن را تئاتری توصیف کرد که شهردار اجرا کرده است. امامی می‌گوید ما را به صدا و سیما دعوت کنند تا توضیح دهیم چرا آقایان خلاف می‌کنند و خلاف می‌گویند؟

عبدالحمید امامی گفت: اگر هنوز شهرداری اداره می‌شود، به همت مدیرانی است که سامانه‌ها را راه‌اندازی کردند و در حاضر مدیران سطح پایین آن‌ها را اجرا می‌کنند. این چه حرف‌هایی است که شهردار تهران به طور مرتب می‌گوید؟ گفته‌های شهردار درباره شهروند درست نیست زیرا ایشان هیچ اقدامی نه می‌تواند بکند و نه کرده است.وی گفت:  آقای زاکانی به صداوسیما رفت. ما را هم به صدا و سیما دعوت کنند تا توضیح دهیم چرا آقایان خلاف می‌کنند و خلاف می‌گویند؟
....
مرجع : رویداد24
برچسب ها: علیرضا زاکانی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۱۲/۲۹ ۱۷:۴۰
ایشان هم فکرمیکندپوپولیسم موجب جهش است که البته تا کنون حسابی پرش پاشته هی هی (385020)
۱۴۰۰/۱۲/۲۹ ۲۰:۱۷
متاسفانه ما ها کارهای اصلی خو دمان را ول کرده ایم و شروع کرده ایم به تخریب مدیران قبلی چه آنانی که با صداقت انجام وظیفه کرده اند و چه آنهایی وقت گذرانی نموده اند واقعا جای تاسف است با این رویکر ما به نا کجا آباد هم نخواهیم رسید بجای اینکه از مدیران شایسته جهت استفاده در پست های مناسب بدون در نظر گرفتن حزب و گروه بکار گرفته شود کار مان این شده همه شان را قلع و غم میکنیم واقعا متاسفم به این ایرانی بودمان (385022)
۱۴۰۰/۱۲/۲۹ ۲۲:۳۲
جناب امامی لطفا بدل نگیرید کلا ... تعطیله اگر به چگونگی اخذ مدرک تحصیلی ....بپردازید حتما به صحت ادعای بنده میرسید .............. (385026)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها