به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب : ۳۲۷۵۸۲
ادعای فابریتزیو رومانو؛

خداحافظ دیبالا؛ پایان همکاری ستاره آرژانتینی و یووه

گروه ورزشی: مذاکرات تمدید باشگاه یوونتوس و پائولو دیبالا بی نتیجه ماند و این ستاره آرژانتینی در پایان فصل به‌عنوان بازیکن آزاد جدا خواهد شد.
خداحافظ دیبالا؛ پایان همکاری ستاره آرژانتینی و یووه
 پائولو دیبالا یکی از مهم‌ترین بازیکنان یوونتوس در سال‌های اخیر بوده و این موضوع در فصل جاری نیز به‌خوبی به‌نمایش درآمده و این بازیکن هر بار که به اندازه کافی آماده بوده، عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشته است.
با این حال قرارداد فعلی او با یوونتوس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست.


 
پیش از این گفته می‌شد که دو طرف برای تمدید قرارداد دیبالا به توافق رسیده‌اند اما مشکلات مصدومیت این بازیکن باعث شده که مدیران یوونتوس تصمیم خود را تغییر داده و پیشنهاد جدیدی به او ارائه کنند که با کاهش دستمزد همراه بود.
طبق ادعای فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور اسکای اسپورتس، هیئت‌مدیره یوونتوس به‌همراه نایب رئیس این باشگاه، پاول ندود امروز جلسه‌ای با مدیر برنامه دیبالا، خورخه آنتون داشتند تا برای تمدید قرارداد دیبالا که در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود، به توافق برسند. 


 
یوونتوس در این جلسه که دو ساعت طول کشید، پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد دیبالا ارائه کرد که کمتر از توافق قبلی طرفین در ماه اکتبر است. توافق قبلی دیبالا و یوونتوس، قراردادی تا 2026 با دستمزد سالانه 8 میلیون یورو به علاوه 2 میلیون یورو پاداش بود.
به این‌ترتیب باید منتظر پایان همکاری دیبالا با یوونتوس در پایان فصل باشیم. از اینتر به‌عنوان محتمل‌ترین مقصد او نام برده می‌شود. 
برچسب ها: پائولو دیبالا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها