به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب : ۳۲۷۷۲۸
در پاسخ به ابراز محبت محمد دانشگر؛

حمله‌‌ تند سیاوش یزدانی به مخاطب ناشناس

گروه ورزشی: از زمان جدایی سیاوش یزدانی و حضور این بازیکن در ملوان، اون بارها با انتشار استوری‌های متفاوت، از وضعیت فعلی خود گلایه کرده است.
حمله‌‌ تند سیاوش یزدانی به مخاطب ناشناس
 انتشار تصاویری با لباس سربازی، استوری‌هایی غم انگیز و بالاخره یک متن اعتراضی با مخاطبی نامشخص، از جمله فعالیت‌های اخیر سیاوش یزدانی، مدافع سابق استقلال است که اکنون می‌توانست به‌همراه تیم ملی در کره جنوبی حضور داشته باشد ولی به دلیل وضعیت عجیبی که به آن گرفتار شده، باید دوران خدمت سربازی خود را سپری کند.
همه ما قصه سیاوش یزدانی و حسین مرادمند را از بر هستیم. دو مدافعی که موفق شده بودند بهترین خط دفاعی لیگ را تشکیل داده و رکوردهای بی نظیری را در لیگ برتر به ثبت برسانند. یزدانی که عضو ثابت اردوهای تیم ملی بود، در دیدار برابر امارات فرصت حضور در میدان را به‌دست آورد تا بالاخره نخستین بازی ملی خود را برای ایران انجام دهد.
اما در حالی‌که از ماه‌ها پیش اخبار و گزارشاتی درخصوص سرباز بودن یزدانی و مرادمند در رسانه‌ها منتشر شده بود، هر لحظه که به آغاز ماه اسفند و زمان اعزام آنها نزدیک می‌شدیم، این مسئله رنگ و بوی واقعی به خود می‌گرفت و با وجود اینکه مدیران استقلال بارها از تلاش برای حل مشکل این دو بازیکن سخن گفته بودند، اما هم یزدانی و هم مرادمند مجبور شدند که با عقد قراردادی، راهی ملوان شوند.
در حالی‌که انتظار می‌رفت این دو بازیکن پس از حضور در تمرینات ملوان، بتوانند این تیم را در لیگ دسته یک همراهی کنند، اما این مسئله تاکنون رخ نداده است. مازیار زارع، سرمربی انزلی‌چی‌ها درخصوص این موضوع اعلام کرد که این دو بازیکن حال روحی مساعدی ندارند و قادر به حضور در ترکیب ملوان نیستند.
موضوع مورد اشاره سرمربی ملوان، شرایط بد روحی و روانی یزدانی و مرادمند است. بازیکنانی که مدعیان جدی حضور در تیم ملی بودند تا به پاس درخشش در لیگ بیست و یکم، حضور در رقابت‌های جام جهانی را تجربه کنند اما اوضاع بر وفق مراد آنها پیش نرفت و فعلا از حضور در تیم ملی محروم هستند مگر آنکه اوضاع در سال جدید برای آنها تغییر کند.
در روزهای گذشته سیاوش یزدانی، مدافع سابق آبی‌پوشان چندین استوری را منتشر کرد و ناراحتی خود را از شرایط فعلی‌اش ابراز داشت. او در استوری نخست تصویری را از خودش با این متن به اشتراک گذاشت: قلمت بشکند روزگار، اگر ننویسی بر ما چه گذشت.
 

 
مدافع سابق استقلال همچنین پس از تحویل سال نو، تصویری را از خودش منتشر کرد که او را با لباس سربازی نشان می‌دهد. او که این روزها باید همزمان کارهای دوران خدمتش را با لباس سربازی سپری کند و هم اینکه در تمرینات ملوان حاضر شود، این‌گونه سال نو را با لباس نظامی تبریک گفت.
البته استوری که محمد دانشگر در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، زمینه‌ساز متن اعتراضی و گلایه آمیز یزدانی شد. دانشگر که از زمان اعزام دو هم‌تیمی سابقش به خدمت سربازی بارها با استوری‌های گوناگون برای یزدانی و مرادمند ابراز دلتنگی کرده است، امروز نیز عکسی را به اشتراک گذاشت که او را در آغوش یزدانی نشان می‌دهد و برای شرح این تصویر نوشت: اندازه یک دنیا دلم تنگته.
دقایقی بعد نیز یزدانی این استوری را باز نشر و به مخاطبی نامشخص حمله کرد. او در ابتدا با تمجید از دانشگر که در این ایام به یاد آنها بوده، نوشت: خیلی مردی. تنها کسی که وجود حرف زدن داره، تویی.
نکته کلیدی استوری یزدانی در خط بعدی است؛ جایی که او عنوان کرده است "حضور من تو استقلال جای خیلی‌ها رو تنگ کرده بود". هنوز به‌درستی مشخص نیست که منظور و مخاطب مدافع سابق آبی‌ها از این قسمت از استوری، چه کسی است.
او در ادامه نوشته است: "خیلی راحت آینده یک جوون نابود شد ولی هیچکس حرفی نزد. چون فقط به فکر منافع شخصی خودشونن. یه روز این حباب مجازی می‌ترکه و ذات این آدم‌ها رسوا میشه".
پس از انتشار استوری یزدانی، تفسیرهای فراوانی از آن به‌عمل آمده است. خیلی‌ها مخاطب او را مدیران و اعضای تیم استقلال می‌دانند اما در این مدت، کادرفنی، بازیکنان و مدیران باشگاه، بارها در دفاع از یزدانی و مرادمند وارد صحنه شدند و در قامت دفاع از این دو بازیکن، به مصاحبه‌های مختلف پرداختند.
برخی نیز اعتقاد دارند که مخاطب یزدانی از این استوری، مسئولین تیم ملی است چرا که او انتظار داشته است آنها در قامت دفاع از یزدانی، نام او را برای فهرست بازی‌های اخیر تیم ملی رد کنند اما بخشی که سیاوش اشاره کرده است حضور او جای بعضی‌ها را در استقلال تنگ کرده، این مسئله را نیز رد می‌کند.
 

به هر شکل به نظر می‌رسد که ناراحتی و دلگیری یزدانی از وضعیت کنونی او کاملا به‌جا است. با مدیریت صحیح این اتفاق و علم به این موضوع که یزدانی از ابتدای اسفند ماه مشمول خدمت سربازی می‌شود، او می‌توانست زودتر از این‌ها از وضعیت سربازی‌اش مطلع شود و به‌طور مثال در لیگ برتر و فجرسپاسی به فوتبالش ادامه دهد.
به هر شکل یزدانی این روزها در انتظار مشخص شدن جواب آزمون دکتری است تا بتواند در صورت قبولی در دانشگاه، مجددا به استقلال بازگردد و تا پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی، نامش را وارد لیست نهایی اسکوچیچ کند.
برچسب ها: سیاوش یزدانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها