به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۳۲۸۳۱۷

قتل یا خودکشی موضوعی که یک ماه ادامه داشت

قتل یا خودکشی موضوعی که یک ماه ادامه داشت
گروه جامعه: دقیقا یکسال قبل در چنین روزی جسد آزاده نامداری مجری جنجالی صدا و سیما در خانه اش در شهرک غرب تهان کشف شد. ساعتی بعد از کشف جسد این خبر به صدر اخبار فضای مجازی آمد. با وجود اینکه هنوز تیم جنایی در محل کشف جسد مشغول تحقیقات بود، اما برخی رسانه‌های زرد از قتل خانم مجری خبر دادند. موضوعی که خیلی زود تکذیب شد و بالاخره ۵ ساعت بعد از کشف جسد اعلام شد این مجری با خوردن ۱۰ بسته قرص اعصاب و روان به زندگی اش پایان داده است.

با اعلام این موضوع که آزاده نامداری خودکشی کرده است بسیاری برخلاف خبر رسمی شروع به انتشار اخباری مخالف کرده و حتی اعلام کردند او در زمان مرگ باردار بوده که بعد‌ها در پزشکی قانونی با بررسی جسد، این موضوع تکذیب شد.

قصه خودکشی آزاده نامداری از کجا شروع شد؟
ساعت ۱۹ عصر هفتمین روز بهار، زن و مردی هراسان با اورژانس تماس گرفته و برای نجات جان دخترشان درخواست کمک کردند. با حضور عوامل اورژانس مشخص شد زن جوان چندساعتی است که جان خود را از دست داده است. با اعلام موضوع به پلیس و حضور تیم جنایی مشخص شد زن جوان آزاده نامداری مجری صدا و سیما است که جانش را از دست داده است. پزشک قانونی اعلام کرد بیش از ۴۰ ساعت از مرگ او گذشته و به همین خاطر جسد او باد کرده است.در تحقیقات اولیه مشخص شد شوهر و دخترش با هم به شمال کشور رفته و آزاده نامداری در این سفر همراه آن‌ها نبوده است. اما بعد از ۲۴ ساعت بی‌خبری شوهرش از او، مادر و پدر آزاده برای بررسی به خانه آن‌ها آمده و با جسد دخترشان روبرو شدند.

تیم جنایی در بررسی صحنه دست نوشته‌هایی از آزاده نامداری را کشف کردند که مشخص شد او برای دخترش نوشته و تلویحا از خودکشی می‌گوید. همچنین در اتاق خواب و روی پیشخوان آشپزخانه چندین ورق قرص اعصاب و روان خالی کشف شد که نشان از خودکشی او می‌داد.

با کشف جسد تا روز‌ها عده‌ای از اختلافات او و همسرش می‌گفتند، اما در روز تشییع همسرش برای پایان دادن به این شایعات در صف اول بسیار گریان بود. در بخش دیگری از تحقیقات تیم جنایی، دخالت همسر او در مرگش رد و مشخص شد او دچار افسردگی بوده و یکباره دست به اجرای تصمیم هولناکش زده است.آزاده نامداری تنها هنرمندی نبود که در سال گذشته با مرگ خودخواسته به زندگی اش پایان داد.در روز‌های ابتدایی اسفند ماه زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون با خوردن تعدادی قرص آرام بخش به زندگی اش پایان داد و به صدر اخبار آمد. بازیگر ۴۳ ساله به خاطر مشکلات روحی و روانی به زندگی اش پایان داد تا دومین سلبریتی باشد که با خودکشی به زندگی اش پایان می‌دهد.
مرجع : جامعه 24
برچسب ها: آزاده نامداری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها