به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۳۲۸۵۳۷

قلعه‌نویی پس از طوفان روزهای اخیر

گروه ورزشی: پس از روزهای پرفشار و خبرسازی که امیرقلعه‌نویی در هفته‌های اخیر پشت سر گذاشت، حالا بار دیگر پای ساختن تیمش برای از سرگیری مسابقات ایستاده است.
قلعه‌نویی پس از طوفان روزهای اخیر
 شروع سال 1401 برای امیرقلعه‌نویی با ماجراهایی خبرساز همراه بوده است. او پس از مدت‌ها مقابل دوربین‌های خبرنگاران نشست و در بخشی از مصاحبه بلندی که داشت، به صحبت در رابطه با استقلال پرداخت. حرف‌هایی که  البته به مذاق افرادی که این روزها در استقلال مسئولیت دارند، خوش نیامد تا با انتشار متنی به مقابله مستقیم با مربی‌ای بپردازند که هر سه جام تاریخ استقلال در لیگ برتر در دوران او به دست آمده است.
پس از این بود که باشگاه پرسپولیس نیز به ماجرا ورود کرد و در روزهایی که شاهد بیانیه‌نویسی‌های عجیبی از سوی دو باشگاه بزرگ پایتخت‌نشین هستیم، آنها به رقیب که یکی از چهره‌های نامدار تاریخش را زیر سوال برده بود، کنایه زدند. رابطه مسئولان و مربیان فعلی باشگاه استقلال و امیرقلعه‌‎نویی به دلیل اتفاقاتی که  در چند بازی اخیر این تیم رخ داده، هر روز تیره‌تر می‌شود و اگر هواداران نیز در ورزشگاه حضور داشتند، این ماجرا احتمالا از بعد دیگری نیز تحت تاثیر قرار می‌گرفت.
با تمام این ها امیرقلعه‌نویی این روزها بار دیگر تمرینات تیمش را در کمپ الیاف زیر نظر گرفته و روز آینده نیز با یک بازی دوستانه مقابل فجرشهید سپاسی شیراز شاگردانش را آماده ورود دوباره به لیگ برتر و مصاف برابر پدیده در سیرجان می‌کند.
 
برچسب ها: امیر قلعه نویی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها