به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۱ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب : ۳۲۸۹۲۰
سوپرلیگ ضد فوتبال است

الخلیفی: چک 400 میلیون یورویی پرز را رد کردم

گروه ورزشی: ناصر الخلیفی در مصاحبه با بی بی سی فاش ساخت که با پیشنهاد فلورنتینو پرز، رئیس رئال برای همراهی در سوپرلیگ مخالفت کرده است.
الخلیفی: چک 400 میلیون یورویی پرز را رد کردم
یک سال پیش فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید پروژه سوپرلیگ اروپا را استارت زد. او را بارسا، اتلتیکو، یووه، میلان، اینتر و شش باشگاه بزرگ انگلیسی نیز همراهی می کردند ولی با شدت گرفتن اعتراضات رسانه ای و نیز دوست داران فوتبال در بریتانیا، خیلی زود شش باشگاه انگلیسی عقب نشینی کردند و در نهایت تنها رئال، بارسا و یوونتوس در پروژه باقی ماندند. یوفا قصد جریمه این سه باشگاه را داشت ولی ره به جایی نبرد.
 

 
از همان ابتدا پی اس جی با مدیریت ناصر الخلیفی مخالف سرسخت سوپرلیگ بود و بارها علیه این سه باشگاه موضع گرفت. رابطه خوب دو باشگاه رئال و پی اس جی نیز به خاطر همین قضیه و نیز تلاش رئال برای جذب امباپه تیره و تار شده اما اخیرا دیدار رئال و پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فرصتی نصیب سران دو باشگاه قرار داد تا باهم دیدار کنند.
الخلیفی در مصاحبه با بی بی سی فاش ساخت که گفت و گوی پرتنشی در مادرید با فلورنتینو پرز داشته است:« سوپرلیگ تنها معطوف به سه باشگاه شده و عملا شکل‌گیری اش غیرممکن است. در اوکراین جنگ است و ده ها نفر در روز کشته می شوند و ما قرار است در مورد سوپرلیگ بحث کنیم؟ می توانستم چک 400 میلیون یورویی را قبول کرده و با پرز برای سوپرلیگ همراه شوم ولی آن را رد کردم. بعدا گفتند که اصلا پی اس جی را دعوت نکرده بودند.»


 
الخلیفی ادامه داد:« پیش از بازی برگشت با رئال با پرز دیدار کردم و به من گفت که دوست دارد فرصتی مهیا شود بیشتر باهم در مورد سوپرلیگ حرف بزنیم اما واکنش من به او تند بود و گفتم که من هم استقبال می کردم ولی وقتی پشت سر من حرکتی انجام می دهید، دیگر علاقه ای باقی نمی ماند. اگر قرار بود فقط به منافع خود و باشگاهم فکر کنم باید چک را قبول می کردم ولی سوپرلیگ پروژه ای ضد اکوسیستم فوتبال، هواداران و باشگاه های متوسط و کوچک است و به خصوص مطرح شدنش در پاندمی کرونا درست نبود.»
برچسب ها: پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها