به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۳۲۹۲۹۹

نامه گلایه آمیز محرز با قلب پاره پاره!

گروه ورزشی: کاپیتان تیم ملی الجزایر ضمن عذرخواهی از مردم این کشور برای عدم صعود به جام جهانی، از کسانی که او را به کم کاری متهم می‌کنند گلایه کرد.
نامه گلایه آمیز محرز با قلب پاره پاره!
تیم ملی الجزایر با شکست 2-1 برابر کامرون در بازی برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 از صعود به این مسابقات ناکام ماند؛ این در حالی بود که بازی رفت با برتری 1-0 الجزایر به پایان رسیده بود اما کامرون بخاطر محاسبه گل زده بیشتر در خارج از خانه به جام جهانی قطر راه یافت.
ریاض محرز روز گذشته در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی پیامی خطاب به مردم الجزایر منتشر کرد که در آن اعلام کرد: «پس از چند روز دوری از شبکه های اجتماعی، امروز تصمیم گرفتم این پیام را برای شما بنویسم. نوشتن این نامه مدتی طول کشید. محرومیت از راهیابی به جام جهانی قلبم را پاره کرد و عمیقا من را آزار داد. نمی‌دانم چگونه می‌توانم از شر این شکست با کشورم خلاص شوم؛ کشوری که خیلی دوستش دارم.»
وی افزود: «وقتی به اتفاقی که افتاده فکر می‌کنم، برای شما [مردم الجزایر] غمگین می‌شوم. به خوبی از وابستگی شما به تیم ملی آگاه هستم؛ حمایت بی قید و شرط شما پاداشی دریافت نکرده است. صادقانه بگویم که احساس نابودی می‌کنم. من همیشه سعی کردم بهترین عملکردم را انجام بدهم و آنچه را که می‌خواهید به شما بدهم.»
ستاره منچسترسیتی سپس تاکید کرد که می‌خواهد مسئولیت خود برای این ناکامی را به عنوان کاپیتان تیم ملی برعهده بگیرد و به همین دلیل این پیام را برای الجزایری ها نوشته است.



او در ادامه خطاب به هواداران الجزایری که از تفاوت سطح بازی او در منچسترسیتی و الجزایر انتقاد می‌کنند و به میهن پرستی و تعهد او به تیم ملی شک دارند گفت: «من همیشه در دوران فوتبالم و در زندگی خصوصی ام صادق بوده ام و به همین دلیل باید این جملات را به شما بگویم. خواندن نظرات برخی که عشق و وابستگی من به الجزایر را زیر سوال می‌برند، آزارم داد. شما باشگاه من را با تیم ملی مقایسه می‌کنید در حالی که کاملا غیرقابل مقایسه است. باید بدانید که هر بار که پیراهنم را بر تن می‌کنم احساس غرور می کنم؛ من 8 سال است که این پیراهن و پرچم کشورم را در سراسر جهان حمل می‌کنم.»
محرز افزود: «اگرچه نمی دانم آینده من چه خواهد شد اما می دانم که الجزایر در قلب من است و تا ابد چنین خواهد ماند.»
این بازیکن با دفاع از جمال بلماضی ادامه داد: «می‌خواهم از جمال [بلماضی] و اعضای کادر فنی تشکر کنم که بدون آنها 4 سال به چنین نتایج خوبی نمی‌رسیدیم. فراموش نکنید که بلماضی زمانی که هدایت تیم را بر عهده گرفت دوباره به آن هویت داد. باید اعتراف کنیم و ناسپاس نباشیم. من برای بلماضی ناراحت هستم زیرا او فردی صادق است که کشورش را بیش از هر چیز دیگری دوست دارد و ما را به پیروزی های زیادی رسانده است.»
او در پایان گفت: «هدف ما این است که همیشه الجزایر را در جایگاهی قرار دهیم که سزاوار آن است؛ در اوج. زنده باد الجزایر.»
برچسب ها: تیم ملی الجزایر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها