به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۳۲۹۹۸۱
در مادرید همه چیز تمام شده؛

تاریخ انتقال امباپه به رئال مادرید مشخص شد

گروه ورزشی: به محض اتمام فصل، انتقال کیلیان امباپه، ستاره جوان و فرانسوی به رئال مادرید قطعی خواهد شد.
تاریخ انتقال امباپه به رئال مادرید مشخص شد
هر روز در فرانسه شایعاتی در مورد احتمال ماندن کیلیان امباپه در این کشور و تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن منتشر می شود. حتی مقامات سیاسی و رئیس جمهور این کشور نیز وارد عمل شده و خواهان راضی کردن این ستاره جوان به تمدید قرارداد هستند، اما در باشگاه رئال مادرید تردیدی در مورد توافق با کیلیان امباپه و خرید این بازیکن در فصل تابستان وجود ندارد. حتی جزئیات این انتقال نیز توسط مدیران رئال مادرید برنامه ریزی شده و به زودی کیلیان امباپه لباس سفید این تیم را به تن خواهد کرد.



نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد اگر همه چیز خوب و مطابق برنامه فلورنتینو پرز پیش برود، مراسم معارفه کیلیان امباپه در لباس رئال مادرید در تاریخ 22 تا 23 ژوئن و در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. امضای قرارداد با رئال مادرید روی کاغذ و توافق نهایی برای پایان ماه می و اواخر فصل برنامه ریزی شده، اما اگر رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد، این اتفاق در هفته اول ژوئن رخ خواهد داد. 
مدیران پاری سن ژرمن در هفته های پیشنهاداتی مانند دستمزد هنگفت، تمدید کوتاه مدت قرارداد و حتی بازوبند کاپیتانی را به کیلیان امباپه و خانواده او ارائه داده اند، اما این ستاره فرانسوی تصمیم خود را گرفته و قطعا می خواهد فصل بعد برای رئال مادرید بازی کند.
باشگاه رئال مادرید امیدوار است مراسم معارفه ای باشکوه برای کیلیان امباپه برگزار شده و هواداران این باشگاه سکوهای استادیوم سانتیاگو برنابئو را پر کنند. حدود 12 سال از معارفه فراموش نشدنی و تاریخی کریستیانو رونالدو در برنابئو می گذرد و این استادیوم حالا خود را برای ورود یک ستاره بزرگ و مشهور دیگر آماده کند. رئال مادرید در سال های اخیر کمتر قادر به جذب ستاره های بزرگ و گران قیمت بوده، اما به نظر می رسد تابستانی داغ و جذاب در انتظار هواداران این تیم باشد.

برچسب ها: کیلیان امباپه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها