به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۳۳۰۵۷۹

بعد از هشت سال؛ مس دوباره علیه استقلال؟

گروه ورزشی: تیم فوتبال مس کرمان با پیروزی بر خیبر خرم آباد برای چهارمین بار به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی صعود کرد.
بعد از هشت سال؛ مس دوباره علیه استقلال؟
مس کرمان پیش از این در سال های 88، 91 و 93 به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی صعود کرده بود که در آخرین صعود خود به این مرحله موفق شد در بازی نیمه نهایی و در زمین برفی آزادی تهران با دو گل ادینهو استقلال را شکست دهد و به فینال هم راه پیدا کند.
حالا مس کرمان با هدایت فرزاد حسین خانی در سال 1401 برای چهارمین بار تجربه بازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی را کسب می کند و باید دید بازی این تیم در سال 93 برابر استقلال تکرار خواهد شد و یا نساجی حریف مس کرمان در این مرحله می شود.
 

این صعود در حالی بود که هواداران مس کرمان در بازی با شهرداری همدان به صورت خیلی جزئی و محدود مجوز حضور در ورزشگاه باهنر کرمان را پیدا کرده بودند دیشب حضور چشمگیری در استادیوم باهنر داشتند.
 

نزدیک به 4 هزار هوادار مس کرمان برای این بازی به استادیوم آمدند تا پس از 811 روز باز هم سکوهای ورزشگاه باهنر کرمان رنگ نارنجی بگیرد و سکوت سرد این استادیوم با فریاد پرشورهای نارنجی شکسته شود.
 

آخرین باری که ورزشگاه باهنر کرمان میزبان هواداران مس بود به بازی روز 29 دی ماه 1398 این تیم برابر آرمان گهر برمی گشت که مس یک بر صفر آن بازی را پیروز شد و پس از آن برنامه بازی های مس در کرمان به گونه ای چیده شد که کرونا نزدیک به سه سال هواداران این تیم را از روی سکوهای باهنر دور نگه دارد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها