به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : ۳۳۲۰۰۸

شرکت هوندا خودرو برقی خواهد ساخت

شرکت هوندا خودرو برقی خواهد ساخت
گروه فناوری:شرکت هوندا از توقف تولید خودرو اینسایت و جایگزینی آن با خودرو سیویک هیربدی خبر داد.چند روز پیش بود که شرکت خودروسازی هوندا اعلام کرد که ۵ تریلیون ین معادل ۴۰ میلیارد دلار در ۱۰ سال آینده برای تولید خودرو‌های برقی سرمایه گذاری خواهد کرد. بنا به گزارش Roadshow، حال اعلامیه روز پنجشنبه این شرکت خودروساز تایید می‌کند که هوندا تولید اینسایت را در ماه ژوئن پایان داده و سیویک هیربدی جدید در آینده به خط تولید اضافه خواهد شد.
 
این در حالی بود که اینسایت فعلی تقریبا یک سیویک نسل دهم با پیشرانه هیربدی که تغییرات ظاهری در آن ایجاد شده بود  به شمار می‌رفت. با این حال هوندا اعلام کرده که در اینده بر روی تولید خودرو‌های هیربدی با مدل‌های اصلی تمرکز خواهد کرد. به عبارت دیگر باید منتظر یک سدان هیربدی کوچک باشید که دقیقا شبیه به سیویک معمولی به نظر می‌رسد؛ مشابه آنچه هوندا CR-V هیربدی و آکورد هیبردی عرضه می‌کند.

این شرکت در اشاره به اینکه مدل‌های جدید کی روانه بازار خواهند شد گفت: «هوندا یک CR-V هیربدی کاملا جدید را در سال جاری معرفی می‌کند و پس از آن آکورد هیربدی به بازار عرضه خواهد شد.به نظر می‌رسد هوندا، اهداف بلندی برای مدل‌های هیربدی اصلی خود دارد. انتظار می‌رود که هر یک از مدل آکورد و CR-V هیربدی هوندا ۵۰ درصد از فروش این شرکت را تشکیل دهند. همه این‌ها بخشی از از هدف‌های این خودروساز است که تا سال ۲۰۳۰، ۴۰ درصد از فروش خود در آمریکای شمالی را به خودرو‌های دارای باتری برقی یا پیل سوختنی (سلول سوختنی) ، تا سال ۲۰۳۵ به ۸۰ درصد و در نهایت تا سال ۲۰۴۰ به ۱۰۰ درصد برساند.
برچسب ها: هوندا خودرو برقی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها