به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ساعت ۰۲:۰۷
کد مطلب : ۳۳۳۲۴۶

رسمی؛ جدایی ستاره آلمانی چلسی، مقصد رئال مادرید؟

گروه ورزشی: طبق اعلام توماس توخل، آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی چلسی در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.
رسمی؛ جدایی ستاره آلمانی چلسی، مقصد رئال مادرید؟
 قرارداد آنتونی رودیگر با باشگاه چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و در ماه‌های اخیر بارها اخبار و شایعاتی در مورد آینده این مدافع آلمانی و بلندقامت شنیده شده بود. حالا و بعد از دیدار مقابل وستهام توماس توخل اعلام کرد آنتونی رودیگر در پایان فصل چلسی را ترک خواهد کرد. از رئال مادرید به‌عنوان مقصد احتمالی این مدافع آلمانی نام برده شده است.



به نظر می‌رسد آنتونی رودیگر و باشگاه چلسی بر سر دستمزد این بازیکن با یکدیگر به توافق نرسیده‌اند و به همین علت او تصمیم به جدایی گرفته است. در 24 ساعت اخیر اخباری در مورد توافق آنتونی رودیگر با رئال مادرید منتشر شده و به نظر این بازیکن فصل بعد در لالیگا بازی خواهد کرد. آنتونی رودیگر در تقابل چند هفته قبل دو تیم در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شد و حالا احتمالا فصل بعد او را در لباس رئال مادرید خواهیم دید. توماس توخل در این رابطه گفت: "ما پیشنهادهای هنگفتی برای او داشتیم و باشگاه همه کار برای حفظ رودیگر کرد. اما در چند هفته اخیر به این نتیجه رسیدیم که دیگر نمی‌توانیم بجنگیم و به این شرایط ادامه دهیم."
کهکشانی‌ها تابستان سال گذشته به‌صورت رایگان داوید آلابا را به‌خدمت گرفتند و حالا این اتفاق در مورد آنتونی رودیگر نیز تکرار خواهد شد. از پاری‌سن ژرمن، منچستریونایتد و بارسلونا نیز به‌عنوان دیگر مشتریان آنتونی رودیگر نام برده شده بود، اما به نظر در مقطع فعلی رئال مادرید از شانس بیشتری برای جذب این بازیکن برخوردار است.
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها