به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۳۳۱۹۵۰
چلسی حذفی را از همه جدی‌تر گرفته است؛

آخرین شانس قهرمان اروپا برای فرار از فصل بی‌جام

گروه ورزشی: تنها جامی که چلسی شانس قهرمانی در آن را دارد، جام حذفی فوتبال انگلیس است.
آخرین شانس قهرمان اروپا برای فرار از فصل بی‌جام
چلسی با فتح لیگ قهرمانان اروپا، فصل موفقی را پشت سر گذاشت و امیدوار بود این روند را در فصل جدید (22-2021) نه تنها ادامه دهد بلکه بهتر کند. شروع رویایی با گلزنی های لوکاکو دوام چندانی نداشت و توخل و تیمش در ادامه، شرایط بسیار سخت و عجیبی را تجربه کردند.
اختلاف لوکاکو با سرمربی تیم، ایجاد فاصله غیرقابل جبران با سیتی و لیورپول در لیگ و حذف از لیگ قهرمانان اروپا و ناکامی در رسیدن به مرحله نیمه نهایی در کنار خداحافظی با آبراموویچ، مقطعی سخت را در چلسی به وجود آورد.

آنها چندی پیش، فینال جام اتحادیه را به لیورپول باختند تا حذفی، تنها جام باقی مانده برایشان باشد. آبی ها امشب در نیمه نهایی این جام مقابل کریستال پالاس به میدان خواهند رفت و اگر بتوانند این تیم را شکست دهند، حریف لیورپول در فینال خواهند بود؛ دیداری که می تواند محلی برای گرفتن انتقام شکست فینال جام اتحادیه باشد.
چلسی در حال حاضر با 62 امتیاز در رده سوم لیگ جزیره حضور دارد و سه روز بعد باید در دیداری معوقه از هفته بیست و پنجم مقابل آرسنال به میدان برود؛ پیروزی در این دیدار هم برای آبی ها خیلی مهم خواهد بود چرا که آنها دوست ندارند، سال آینده در UCL غایب باشند.
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها