به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۸ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۳۳۳۸۸۲
خوشبینی جالب ویارئالی ها

هشدار به لیورپول، مطمئنم 2-0 را جبران می‌کنیم

گروه ورزشی: در اردوی ویارئال، موجی از امیدواری برای بازی برگشت مقابل لیورپول دیده می شود.
هشدار به لیورپول، مطمئنم 2-0 را جبران می‌کنیم
دومین بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان را شب گذشته لیورپول و ویارئال در آنفیلد برگزار کردند و قرمزها موفق شدند تیم شگفتی ساز اسپانیایی را با دو گل شکست دهند. ویارئال توانسته بود یوونتوس و بایرن را در مراحل قبل حذف کند ولی برابر تیم آماده یورگن کلوپ حرفی برای گفتن نداشت و با دو گل شکست خورد.

 
جیوانی لوسلسو، هافبک آرژانتینی که از تاتنهام قرضی برای ویارئال بازی می کند، در پایان بازی گفت:« می دانستیم که در ورزشگاهی دشوار برابر تیمی قدرتمند بازی داریم. لیورپول یکی از بهترین تیم های اروپاست و آگاه بودیم که چه فشاری بر ما وارد خواهند کرد و اینکه پیروز شدن در آنفیلد، کار سختی است. با این حال در برخی مقاطع توانستیم پایاپای رقابت کنیم. دوست داشتیم کنترل بیشتری بر بازی داشته باشیم و بتوانیم شانس های گل خلق کنیم ولی نشد. در مراحل قبل دو تیم بزرگ را حذف کرده بودیم و نشان دادیم ویارئال تیم بزرگی است. امشب باختیم ولی هنوز یک بازی برگشت پیش رو داریم. 90 دقیقه دیگر باقیمانده و باید به جبران ایمان داشت.»


 
خرونیمو رویی، گلر آرژانتینی ویارئال نیز در پایان بازی گفت:«نیمه اول با برنامه خاصی که داشتیم، توانستیم یک بازی کامل را انجام دهیم. سه دقیقه تمرکزمان از دست رفت و دو گل زدند. لیورپول چنین تیمی است و برابر آنها باید 90 دقیقه بی نقص باشید. سه شنبه هفته بعد بازی برگشت برگزار می شود و نباید ایمان به بازگشت را از دست بدهیم. روی گل اول بدشانسی نصیبم شد. توپ به بازیکن خودمان برخورد کرد و جهتش عوض شد. بعد از گل، لیورپول فشار را بیشتر کرد و زود دومی را هم زدند. مهم بود گل دیگری دریافت نکنیم و به این هدف رسیدیم. لیورپول اگر بهترین تیم اروپا نیست، قطعا جزو بهترین هاست ولی مطمئنم که می توان این نتیجه را جبران کرد. تاکید دارم که ما به خودمان ایمان داریم.»
برچسب ها: ليورپول
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها