ما همیشه در خریدهای حضوری خود به دنبال بهترین پیشنهاد تخفیفی و یا بهترین قیمت میگردیم و چه بسا در هنگام خرید خود نیز چانه هم میزنیم. در خرید آنلاین نیز کد تخفیف حکم همان پیشنهاد تخفیفی و یا چانه زنی را دارد، مشتریان هنگام خرید آنلاین نیز به دنبال بهترین قیمت میباشند و قبل از تکمیل خرید خود به دنبال کد تخفیف آن فروشگاه میگردند.
با کد تخفیف آشنا نیستید؟ کد تخفیف تشکیل شده از عبارات و یا کلماتی میباشد که توسط فروشگاه مشخص و ارائه میشود.
اما کد تخفیف چگونه میتواند به رونق فروش و جذب مشتریان کمک کند؟ در واقع
کد تخفیف به عنوان محرکی برای تشویق کاربر برای خرید از فروشگاه میباشد، کد تخفیف با کاهش قیمت یک کالا، مبلغ کل سبد خرید و یا هزینه ارسال کاربر را تشویق به خرید یا نهایی سازی سبد خرید خود میکند.
کد تخفیف مهم ترین محرک برای تکمیل سبد خرید و نهایی سازی سفارش میباشد
از آنجایی که سفارش آنلاین دارای حسنهای بسیاری است، اما تعداد بی شماری از کاربران بخاطر سهولت در خرید، راحتی در انتخاب و سایر موارد دیگر خرید خود را غیر حضوری انجام میدهند. اما این نکته را نباید فراموش کنید که کد تخفیف با کاهش قیمت خرید میتواند مشتری را ترقیب به نهایی سازی سفارش خود کند و تعداد سفارشات شما را افزایش دهد و تجارت الکترونیک شما را تقویت نمایید.
با انواع مختلف کد تخفیف آشنا شوید
تخفیف ثابت: این نوع از تخفیف مبلغ ثابت و مشخصی دارد، شما با مشخص نمودن مبلغ کد تخفیف عدد ثابتی را از مبلغ کل سبد خرید مشتری کسر و به مشتری تخفیف لحاظ میکنید به عنوان مثال 100 هزار تومان
کد تخفیف شب ، این کد تخفیف 100 هزار تومان از مبلغ قابل پرداخت مشتری کسر میکند.
تخفیف درصدی: در این نوع تخفیف درصدی از مبلغ قابل پرداخت مشتری کسر میشود. شما میتوانید حداقل مبلغ خریدی تعیین کنید و یا سقف تخفیف در نظر بگیرید به عنوان مثال 20 درصد
کد تخفیف خانومی ، 20 درصد از مبلغ سفارش شما کسر میشود.
تخفیف ارسال: در این مدل از تخفیف به عنوان کسب و کار تخفیف در هزینه ارسال سفارش به مشتری لحاظ میکنید.
چرا باید کد تخفیف ارائه دهیم؟
جذب مشتریان جدید
اولین دلیلی که کسب و کار باید کد تخفیف ارائه دهد، جذب مشتریان جدید است. مشتری تخفیف را دوست دارد و با ارائه مرتب کد تخفیف به مشتریان خود، مشتریان فعلی و فعال خود را به یک منبع تبلیغاتی تبدیل میکنید که برای شما رایگان تبلیغ میکنند. بدین صورت که با ارسال کد تخفیف به دوستان و آشنایان خود مشتریان جدیدی را برای شما به ارمغان میآورند.
کد تخفیف و بهبود روند برند سازی
مدیران کسب و کار با ارائه کد تخفیف فروشگاه خود را نزد کاربر محبوب میکنند، و کاربر به عنوان یک منبع تبلیغاتی کوچک، فروشگاه را از طریق پیشنهاد به دوستان و بستگان معرفی کنند کاری که ممکن است بزرگترین بیلبوردهای سطح شهر هم نتوانند.
کنترل در میزان تخفیف و بخشهای مالی
با استفاده از کد تخفیف میتوانید نسبت به سود خود به مشتری تخفیف ارائه دهید و بدین صورت ریسمان مالی و سود و زیان در دستانتان میباشد.
تاثیر مثبت روانی کد تخفیف در ذهن مشتری
کد تخفیف میتواند تاثیر بسیار خوبی در ذهن مشتری بگذارد، همانطور که چانی زنی در خرید حضوری و گرفتن یک تخفیف ناب از فروشنده تاثیر گذار است و در مشتری حس یک معامله خوب را بجای میگذارد و خریدار را به سوی برندشما جذب میکند و کاربر را تبدیل یه یک مشتری ثابت میکند.
پیشنهاد تخفیف دار نه! کد تخفیف آره
کد تخفیف میتواند یک ابزار تبلیغاتی باشد و در شبکههای اجتماعی و رسانهها دست به دست شود ولی پیشنهاد تخفیف دار این جذابیت را برای کاربر ندارد.
یک کمیپن فعال کد تخفیف بسازید
در فروشگاه خود به عنوان هدیه به کاربران کد تخفیف ارائه دهید و کاربران را تشویق کنید، هر هفته کد تخفیف جدید ارائه کنید و مدت زمانی برای تخفیفهای خود تعریف کنید تا کاربران از بیم به اتمام رسیدن تخفیف خرید خود را نهایی سازند. در تبلیغات خود کد تخفیف قرار دهید تا مشتریان را جذب کنید.
کوتخفیف بزرگترین پلتفرم انتشار رایگان کد تخفیف
در کوتخفیف کد تخفیفهای خود را رایگان منتشر کنید، ما در کوتخفیف از کمپینهای تبلیغاتی شما حمایت میکنیم و شما را در صحنه رقابتها بالا نگه میداریم.
کوتخفیف با دارا بودن تعداد بی شماری کاربر این امکان را برای شما کسب و کارها فراهم ساخته تا کسب و کار خود را معرفی نمایید.