به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۳۳۶۴۹۸
زلنسکی:

روسیه به عنوان «کشور تروریستی» به رسمیت شناخته شود

روسیه به عنوان «کشور تروریستی» به رسمیت شناخته شود
گروه بین الملل:رئیس‌جمهوری اوکراین در دیدار با سناتورهای آمریکایی خواستار به رسمیت شناختن روسیه به عنوان «کشوری تروریستی» شد.ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، روز گذشته، شنبه، در دیدار با سناتورهای آمریکایی خواستار به رسمیت شناختن روسیه به عنوان «کشوری تروریستی» شد.
 
وی در جریان سخنرانی شبانه خود گفت: «امروز با هیأتی از سناتورهای آمریکایی به رهبری میچ مک‌کانل، رهبر اقلیت سنا دیدار کردم و خواستار آن شدم که روسیه به طور رسمی به عنوان کشوری تروریستی به رسمیت شناخته شود». زلنسکی ادامه داد: «معتقدم که این دیدار بار دیگر حمایت دو حزبی آمریکا از کشور ما و استحکام روابط میان واشنگتن و کی‌یف را نشان داد». وی گفت که حمایت آمریکا از اوکراین و تشدید تحریم‌ها علیه روسیه از جمله محورهای این دیدار بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ۱۷:۱۷
روسیه هم جنایت کار جنگی هم برهم زننده امنیت غذایی وازار وشکنجه کردن متجاوز به کودکان وزنان که باید در محافل جهانی بشدت محکوم پوتین در دادگاه کیفری بین‌المللی محاکمه وبه اشد مجازات محکوم گردد (387517)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها