به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۳۳۷۲۸۴

روزهای شاد در رختکن رئال مادرید؛ دو مراسم ازدواج در راه است

گروه ورزشی: به نظر می رسد که فصل خوب رئال مادرید از نظر ورزشی باعث شده تا اعضای این تیم سعی کنند که در زندگی شخصی خود نیز اقدامات مثبتی صورت بدهند.
روزهای شاد در رختکن رئال مادرید؛ دو مراسم ازدواج در راه است
مارکو اسنسیو هافبک مایورکایی رئال مادرید شب گذشته در پیامی اینستاگرامی خبر ازدواج قریب الوقوع خود با نامزدش ساندرا گارال را اعلام کرد و نوشت:" مهم نیست که چند مسیر در زندگی پیش روی ما قرار بگیرد، مهم این است که همیشه با هم خواهیم بود."
در حقیقت آسنسیو از فرصت ضبط مستندی در مورد زندگی شخصی خود استفاده کرد تا رسما از ساندرا خواستگاری کند و نامزدش نیز به او پاسخ مثبت داد. ساندرا نامزد آسنسیو که در حوزه معماری تحصیل کرده و مدرک گرفت هم در جوابش گفت:"تنها حسی که درون من رشد کرده این است که بقیه زندگی ام را کنار تو سپری کنم."
البته مارکو آسنسیو تنها عضو رئال مادرید نیست که تصمیم به ازدواج گرفته است. داویده آنچلوتی پسر و دستیار سرمربی رئال مادرید نیز در تابستان با نامزدش ازدواج خواهد کرد. این دو در دو سال اخیر قصد برگزاری مراسم را داشته اند اما به خاطر شیوع کرونا برگزاری مراسم به تعویق افتاده بود. مراسم ازدواج داویده و نامزدش پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد که مشخص نیست که کدام بازیکنان رئال مادرید در مراسم حضور خواهند داشت.
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها