به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۳۳۷۳۴۷

امروز ما حرف می‌زنیم و آمریکا گوش می‌دهد

امروز ما حرف می‌زنیم و آمریکا گوش می‌دهد
گروه سیاسی: فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ما پاسدارها با رهبر معظم انقلاب اسلامی پیمان بستیم که از کشورهای اسلامی دفاع کنیم، گفت: حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب از نعمت‌های الهی هستند که باید اندیشه و راه آنها را پیگیری کنیم. اگر خدا مردی را دوست داشته باشد، به او خانواده خوب می‌دهد. رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس در صورتی که خانواده خوبی نداشتند، دوام نمی‌آوردند.
 سیدیحیی رحیم صفوی  با بیان اینکه در ۲ قرن سه گفتمان وجود داشت، گفت: گفتمان تقلید یعنی برتری اقتصادی و فناوری غرب که بر اساس آن سایر کشورهای دنیا چاره‌ای جز تسلیم شدن ندارند و باید از فرق سر تا نوک پا فرنگی شویم. گفتمان اصلاحات که مبتنی بر تغییر نظام آموزشی در ایران و کشورهای عربی و اسلامی بود و می‌خواست بهبود شرایط اقتصادی را در تعامل با بلوک غرب فراهم سازد. این گفتمان تلفیق ملی و اسلامی بود که گفتمان نهضت اسلامی نیز از آن نشأت گرفته بود.
وی  با بیان اینکه آمریکا در سوریه و خاورمیانه شکست خورد، گفت: به نظر من آنها مجبور به قبول برجام هستند. امروز ما حرف می‌زنیم و آمریکا گوش می‌دهد که این امر با ایستادگی و مقاومت ما در برابر ظلم و دنیای استکبار حاصل شده است. زمانی سفیر آمریکا می‌گفت که رئیس دانشگاه تهران تغییر کند که این تغییر به دلیل نفوذ آمریکا در زمان طاغوت میسر می‌شد، اما اکنون ما با توجه به مقاومت مردم کشورمان به قدرت اول منطقه و جهان اسلام تبدیل می‌شویم.


 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها