به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۳۳۷۷۸۳

کسی مرا به جشن قهرمانی استقلال دعوت نکرد

کسی مرا به جشن قهرمانی استقلال دعوت نکرد
گروه ورزشی: سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: در صفحه مجازی به من گفتند به جشن قهرمانی استقلال دعوت شدم اما من هیچ دعوتی یا تماسی از باشگاه استقلال نداشتم.به گزارش ایلنا، ینفرد شفر سرمربی سابق استقلال  در خصوص قهرمانی استقلال اظهار داشت:  از این قهرمانی خیلی خوشحال شدم و به خانواده استقلال تبریک می گویم. هواداران استقلال زمان زیادی منتظر این موفقیت بودند.

وی افزود: وقتی کل باشگاه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پشت سرمربی باشند و همه امکانات و شرایط لازم را فراهم کنند موفقیت به دست می‌آید.سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: یک تبریک ویژه به وریا غفوری کاپیتان تیم می گویم، او آدم سختکوش و پرتلاشی است. همچنین به بیژن طاهری که سرپرست تیم است، تبریک می‌گویم. او کمک من در استقلال بود انسانی شریف، دلسوز و کاربلد است.

شفر با خطاب به هواداران استقلال تصریح کرد: به نظرم این موفقیت باعث می شود حال هواداران استقلال خوب شود.وی در پاسخ به اینکه آیا در جشن قهرمانی استقلال حاضر می‌شود، عنوان کرد: در صفحه مجازی به من گفتند به جشن قهرمانی استقلال دعوت شدم اما من هیچ دعوتی یا تماسی از باشگاه استقلال نداشتم.
برچسب ها: شفر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها