به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ساعت ۰۱:۵۰
کد مطلب : ۳۳۷۹۱۳
ممنون از فلورنتینو پرز؛

امباپه: اولین هوادار رئال در فینال اروپا هستم!

گروه ورزشی: کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن ژرمن دلایل خود برای تمدید قرارداد با این باشگاه را برشمرد.
امباپه: اولین هوادار رئال در فینال اروپا هستم!
در شرایطی که به نظر می‌رسید کیلیان امباپه در آستانه انتقال به رئال مادرید باشد، در نهایت دیشب خبر رسمی تمدید قرارداد او با پاری‌سن ژرمن منتشر شد. حالا کیلیان امباپه با انتشار پستی در صفحه خود مدعی شد برای ماندن در پاریس متقاعد شده و البته در فینال لیگ قهرمانان هفته بعد، طرفدار رئال مادرید خواهد بود.
کیلیان امباپه در صفحه خود نوشت: "وقتی کودک بودم به جای رویاپردازی ترجیح دادم به دنبال زندگی بروم. از کودکی سعی کردم چالش‌های مختلف را تجربه کرده و پیشرفت کنم. قله‌های بزرگ هر چه می‌خواهند باشند، اما من همیشه با رعایت احترام و چارچوب‌‌های خودم صعود می‌کنم و از همان دوران کودکی جاه ‌طلب بودم.

من متقاعد شده‌ام که در اینجا می‌توانم به روند رو به رشد خود در باشگاهی ادامه دهم که همه امکانات را برای رسیدن به اوج فراهم می‌کند. از ناصر الخلیفی، رئیس‌ باشگاه به‌خاطر اعتماد و توانایی‌اش برای شنیدن حرف‌هایم تشکر می‌کنم. همچنین از همه هواداران پاری‌سن ژرمن در فرانسه و سراسر جهان به‌خاطر ابراز محبت بی شمار به‌ویژه در ماه‌های اخیر تشکر می‌کنم. با اعتراف به این حرف، به حرف‌هایم خاتمه می‌دهم، بسیار خوشحالم که می‌توانم به پیشرفت خود در فرانسه ادامه دهم؛ کشوری که در آن متولد و بزرگ شدم. حضور در این باشگاه به من این فرصت را می‌دهد که رویاهای خود را دنبال کنم.
همچنین می‌خواهم صمیمانه از رئال مادرید و فلورنتینو پرز تشکر کنم و می‌دانم که اگر چنین باشگاهی دنبال شما باشد چه امتیاز بزرگی است. من اولین هوادار شما در فینال لیگ قهرمانان در پاریس خواهم بود."
برچسب ها: کیلیان امباپه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها