به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۳۳۹۶۷۹

حمید حامی برای «دیو و دلبر» می‌خوانند

حمید حامی برای «دیو و دلبر» می‌خوانند
گروه فرهنگی: همزمان با رونمایی از پوستر نمایش تمام موزیکال «دیو و دلبر» به نویسندگی؛ کارگردانی ماهان حیدری و آهنگسازی بهزاد عبدی، خوانندگان- بازیگران این اثر معرفی شدند.به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با رونمایی از پوستر نمایش تمام موزیکال «دیو و دلبر» به نویسندگی؛ کارگردانی ماهان حیدری و آهنگسازی بهزاد عبدی، خوانندگان- بازیگران این اثر معرفی شدند.

حمید حامی و بهزاد عمرانی (خواننده‌ی گروه بمرانی) به‌عنوان خواننده بازیگر در این نمایش به خواندن و ایفای نقش می‌پردازند. خسرو پسیانی دیگر بازیگری است که در نمایش «دیو و دلبر» هنر خوانندگی بازیگری خود را در معرض تماشا خواهد گذاشت.

همچنین نمایش تمام موزیکال «دیو و دلبر» با معرفی خواننده بازیگرانی تازه نفس چون آرش نعیمیان، نیکا افکاری، کامران جهانبانی، امیررضا توانایی، مدیا هاشمی، ثمیلا تحویلداری، تینا یوسفی، رها میرمیثاقی، مایسا مظلومی، رستا میرمیثاقی و سارا پارسایی در قالب یک ترکیب بندی جدید به روی صحنه تالار وحدت خواهد رفت. پوستر نمایش موزیکال «دیو و دلبر» توسط سیامک پورجبار طراحی شده است.این نمایش؛ چهارشنبه هجدهم خردادماه؛ ساعت ۱۸ اجرای خود را در تالار وحدت آغاز می‌کند و علاقمندان به تماشای آن می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال اقدام به خرید بلیت کنند.
برچسب ها: حمید حامی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها