به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۳۳۹۷۰۶
ادعای منابع فرانسوی

یک گزینه غیرمنتظره، جانشین احتمالی پوچتینو در PSG

گروه ورزشی: از کریستوف گالتیه، مربی نیس فرانسه، به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی مائوریسیو پوچتینو نام برده می شود.
یک گزینه غیرمنتظره، جانشین احتمالی پوچتینو در PSG
پی اس جی فصل را با قهرمانی لوشامپیونا به اتمام رساند در حالی که موفق به قهرمانی در جام های دیگر نشد. لیگ قهرمانان، جام حذفی و اتحادیه همه از دست رفتند تا سال خوبی برای پاریسی ها به ثبت نرسد. آینده مائوریسیو پوچتینو به خصوص پس از حذف از لیگ قهرمانان نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفته و شایعات، حکایت از برکناری قریب الوقوع او دارند.

 
طبق ادعای رادیو مونته کارلو، پس از پاسخ رد زین الدین زیدان به پی اس جی، حالا شانس کریستوف گالتیه، مربی سابق لیل و حال حاضر نیس به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی پوچیتنو مطرح شده است. لوئیس اوکامپوس، مدیر ورزشی جدید پی اس جی از دوران حضورش در لیل سابقه دوستی و همکاری صمیمانه با گالتیه را دارد و او را به مدیران باشگاه پاریسی پیشنهاد داده است. پیشنهادی که با استقبال نیز مواجه شده و بعید نیست به زودی شاهد حضور او در پی اس جی باشیم. 


 
گالتیه اخیرا گفته بود که پیش فصل را با نیس شروع خواهد کرد ولی زمزمه های مذاکره نیس با لوسین فاوره شنیده می شود و به این ترتیب گالتیه می تواند در صورت رسیدن پیشنهاد رسمی از پاریس، راهی این تیم شود. او طبعا تیمی قدرتمند و کاملا متفاوت با تجربه های قبلی خود را در اختیار خواهد گرفت و هدف اصلی نیز فتح لیگ قهرمانان است.
برچسب ها: پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها