به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : ۳۳۸۱۲۵
بهترین بازیکن جهان را در فرانسه نگه داشتیم

الخلیفی: رئیس لالیگا از ما می‌ترسد

گروه ورزشی: ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن ژرمن، می‌گوید تصمیم امباپه برای ماندن در این تیم کاملاً قلبی بوده است.
الخلیفی: رئیس لالیگا از ما می‌ترسد
دو شب پیش یک شوک بزرگ به هواداران رئال مادرید وارد شد و در حالی‌که آنها تصور می‌کردند بالاخره کیلیان امباپه در این تابستان راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد، ستاره فرانسوی قرارداد خود را تا سال 2025 تمدید کرد تا الخلیفی و دیگر مدیران پاری‌سن‌ ژرمن دست به یک کار بزرگ زده باشند.
بعد از تمدید قرارداد با پاری‌سن ژرمن کیلیان امباپه به‌همراه ناصر الخلیفی در یک کنفرانس خبری حاضر شدند. رئیس باشگاه فرانسوی در این نشست خبری گفت: "او بهترین بازیکن جهان است. ما به خودمان گفتیم که چه پیشنهادی می‌توانیم به او ارائه دهیم. پروژه ورزشی برای همه بازیکنان مهم است. وقتی می‌گویند که کیلیان این کار را می‌کند یا آن کار را انجام می‌دهد، درست نیست. همان‌طور که من در سخنرانی خود گفتم، چیزی که ما می‌خواهیم این است که برنده شویم. 
ما روی بازیکنان سرمایه گذاری می‌کنیم تا برنده شویم. ما یک بازیکن باشکوه به‌عنوان یک ستاره، به‌عنوان یک شخص و به‌عنوان یک تصویر برای فرانسه داریم. این یک تصمیم بزرگ برای فرانسه است. این یک اتفاق بسیار مثبت است. ما بهترین بازیکن جهان را در مسابقات لیگ خود نگه می‌داریم. شما خبرنگاران باید از این بابت خوشحال باشید."


انتقاد خاویر تباس از سیاست‌های نقل و انتقالاتی باشگاه پاری‌سن ژرمن: "رئیس ما در لیگ یک وینسنت لابرون است، این چیزی است که اکنون می‌توانم بگویم. من فقط نکات مثبت را برای خودمان به‌عنوان یک باشگاه در نظر می‌گیرم. همان‌طور که می‌دانید، من برای لالیگا احترام زیادی قائل هستم. اما ما شایسته احترام هستیم. ما بهترین بازیکن جهان را داریم و این مهم‌ترین چیز است. پس از آن، چیزهایی که تباس می‌گوید، مشکل من نیست. او ممکن است می‌ترسد که لیگ یک بهتر از لالیگا باشد. ما روی باشگاه، لیگ و بهترین بازیکن جهان تمرکز کرده‌ایم. من به بقیه گوش نمی‌دهم، ما متمرکز هستیم."
الخلیفی در ادامه گفت: "امروز یک روز بزرگ برای تاریخ پاری‌سن ژرمن است، همچنین برای جهان و فرانسه. امباپه در سه فصل آینده برای پاری‌سن ژرمن بازی خواهد کرد. این برای فرانسه و لیگ یک بسیار مهم است. ما بهترین بازیکن جهان را حفظ می‌کنیم. رویای کیلیان همیشه برنده شدن است. ما یکی از بهترین لیگ‌های دنیا را داریم. او هنوز اینجاست زیرا پاری‌سن ژرمن بهترین شرایط را برای حفظ اهداف ورزشی یعنی برد، برد و برد فراهم کرده است.

می‌خواهم از خانواده‌اش تشکر کنم که این نیز بسیار مهم است. از همه کسانی که برای تمدید او تلاش کردند. کسانی که به پروژه ما و تاریخ ما با امباپه اعتقاد داشتند. از شما هم بسیار سپاسگزارم کیلیان. من همیشه به امباپه گفتم، از زمانی که امباپه را از موناکو به‌خدمت گرفتیم، چیزی که در مورد او دوست داریم این است که او همیشه در مورد فوتبال صحبت می‌کرد و فقط به فوتبال فکر می‌کرد. وقتی به پاری‌سن ژرمن آمدیم، گفتیم که ما عاشق پاریس و فرانسه بودیم و می‌خواستیم هر کاری انجام دهیم تا عناوین بیشتری کسب کنیم. ما می‌خواهیم قهرمانی‌های بیشتری کسب کنیم. ما همین دیدگاه را در حال حاضر داریم تا با امباپه بیشترین پیروزی را کسب کنیم."
حق تصویر امباپه: " امباپه در اینجا به همه اسپانسرها از جمله حامیان مالی احترام می‌گذارد. اگر کسی به باشگاه ما احترام بگذارد، همین است. او پنج سال است که با اسپانسرها مشکلی نداشته است. او یک حرفه‌ای بزرگ است. او با قلبش تصمیم خود را گرفته است."
برچسب ها: پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها