به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۳۳۹۷۶۹
جدایی مجیدی در گروی اخذ رضایت از باشگاه

پاسخ استقلال به شایعات؛ قرارداد فرهاد 3 ساله است

گروه ورزشی: باشگاه استقلال اولین واکنش را به شایعات جدایی فرهاد مجیدی ارائه و اعلام کرد او قراردادی 3 ساله دارد.
پاسخ استقلال به شایعات؛ قرارداد فرهاد 3 ساله است
طی روزهای گذشته شایعات زیادی درباره احتمال جدایی فرهاد مجیدی در رسانه‌ها مطرح شده است؛ امروز اما با اعلام رسانه‌های اماراتی موضوع جدایی مجیدی جدی‌تر شده است. روزنامه الخليج الرياضی امروز طی گزارشی از آغاز مذاکرات تیم اتحاد کلباء امارات با فرهاد مجیدی خبر داد تا بسیاری از فوتبال‌دوستان تصور کنند کار او تمام شده و به‌زودی راهی امارات می‌شود.
موضوعات مربوط به جدایی فرهاد مجیدی در شرایطی مطرح شده که باشگاه استقلال بعد از جشن قهرمانی هیچ واکنش رسمی به آن نداشته است. حتی مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال نیز اظهارنظری در این‌باره نکرده اما امروز با توجه به زیاد شدن شایعات و مطرح شدن نام تیم بعدی فرهاد مجیدی، این باشگاه در صفحه رسمی خود به قرارداد 3 ساله سرمربی آبی‌ها اشاره کرد.
باشگاه استقلال در این خصوص نوشت: «ادعا و تحلیل برخی رسانه‌ها درباره قرارداد سرمربی تيم استقلال واقعیت ندارد. در ابتدای فصل قرارداد سه ساله جدیدی با جناب آقای فرهاد مجیدی منعقد و ثبت شده است.»
اگرچه توضیح باشگاه استقلال درباره جدایی مجیدی مختصر است، اما اصل مطلب را درباره او بیان کرده است؛ اینکه مجیدی در ابتدای فصل و بعد از حضور مصطفی آجورلو در راس مدیریت باشگاه قراردادش را تمدید کرده و دو سال دیگر از این قرارداد باقی مانده است.
شاید تصور برخی براین باشد که قرارداد جدید مجیدی که دو سال دیگر تمدید شده بود، در سازمان لیگ فوتبال ثبت نشده اما مسئولان باشگاه چنین اقدامی را در ابتدای فصل انجام داده بودند و حالا او رسما سرمربی استقلال شناخته می‌شود.
در چنین فضایی مجیدی حتی اگر بخواهد از جمع آبی‌ها جدا شود و به امارات یا تیم دیگری برود، باید رضایت مسئولان باشگاه استقلال را جلب کند. اگرچه آجورلو تاکنون هیچ واکنشی به جدایی مجیدی نداشته، اما اطلاعیه کوتاهی که امروز باشگاه منتشر کرد، ناراحتی او و سایر مدیران باشگاه استقلال را از اتفاقات پیش آمده و شایعات موجود درباره سرمربی به‌خوبی نشان می‌دهد.
چیزی که مشخص است، مجیدی این روزها بعد از قهرمانی با استقلال مشغول استراحت است و فعلا خودش هم نمی‌خواهد واکنشی به مسائل داشته باشد. باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره وضعیت فرهاد و نیمکت استقلال رخ می‌دهد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها