به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۳۴۰۰۶۱

تصمیم نهایی PSG؛ پوچتینو و لئوناردو اخراج می‌شوند

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد که تحولات گسترده‌ای در روزهای آتی در باشگاه پاری سن ژرمن رخ بدهد.
تصمیم نهایی PSG؛ پوچتینو و لئوناردو اخراج می‌شوند
پس از امضای قرارداد جدید کیلیان امباپه با باشگاه پاری سن ژرمن، بسیاری مدعی شدند که این بازیکن فرانسوی خواهان ایجاد تغییرات جدی در این باشگاه است. 
گفته می‌شد که این ستاره پاری سن ژرمن در مذاکراتش با مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد از آنها خواسته که لئوناردو را برکنار کنند و یک مدیر ورزشی جدید را به پارک دو پرنس بیاورند. 
با این که امباپه تمامی این شایعات را رد کرده و مدعی شده که چنین درخواست‌هایی را برای برکناری مدیران و یا فروش بازیکنانی مانند نیمار مطرح نکرده اما ظاهرا تصمیم مدیران پی اس جی برای قطع همکاری با لئوناردو قطعی است. 
فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، با انتشار توییتی مدعی شد که مدیران این باشگاه فرانسوی به زودی و در طی چند روز آینده خبر برکناری لئوناردو را اعلام خواهند کرد. 
 

به نظر می‌رسد که لوییس کامپوس قرار است به عنوان جانشین لئوناردو معرفی شود و نکته جالب اینجاست که کامپوس یکی از دوستان خانوادگی امباپه به حساب می‌آید. 
از سوی دیگر رومانو مدعی شده که مدیران پی اس جی علیرغم این که گفته می‌شد قصد ادامه همکاری با مائوریسیو پوچتینو را دارند اما حالا تصمیم گرفته‌اند که این مربی آرژانتینی را نیز برکنار کنند. 
جلسات اولیه برای بررسی جوانب این تصمیم برگزار شده و حالا تنها جلسه نهایی برای اتخاذ تصمیم رسمی لازم است تا پوچتینو پس از یک سال و نیم حضور روی نیمکت پی اس جی از هدایت این تیم برکنار شود. 
این جلسه قرار است پس از بازگشت ناصر الخلیفی به پاریس برگزار شود و به زودی خبر اخراج پوچتینو نیز به صورت رسمی از سوی این باشگاه اعلام خواهد شد.
برچسب ها: پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها