به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۵ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : ۳۴۰۲۵۷
گریلیش:

مشتاق بازی کنار هالند هستم؛ چه کسی دوست ندارد؟

گروه ورزشی: جک گریلیش، ستاره انگلیسی منچسترسیتی، تمجید ویژه ای از ارلینگ هالند انجام داده است.
مشتاق بازی کنار هالند هستم؛ چه کسی دوست ندارد؟
بعد از شایعات فراوانی که درباره آینده ارلینگ هالند وجود داشت در نهایت چند هفته پیش باشگاه منچسترسیتی به شکل رسمی اعلام کرد که با دورتموند بر سر جذب این ستاره جوان و گلزن به توافق رسیده است. چند باشگاه بزرگ اروپایی دیگر از جمله رئال مادرید و بارسلونا نیز شرایط جذب غول نروژی را بررسی می‌کردند اما در آخر این تیم انگلیسی بود که گوی سبقت را از آنها ربود تا ارلینگ هالند فصل آینده زیر نظر پپ گواردیولا کار کند.
در همین راستا جک گریلیش، ستاره انگلیسی منچسترسیتی، به انتقال ارلینگ هالند به این تیم واکنش نشان داده و می‌گوید: "ما با یک مهاجم نوک و احتمالا بهترین مهاجم جهان یعنی ارلینگ هالند قرارداد بسته‌ایم بنابراین مطمئن هستم که او به تیم کمک خواهد کرد. این فصلی خواهد بود که باید منتظر آن باشیم. مطمئنم که او درک خوبی از کوین دی بروین، فیل فودن، رحیم استرلینگ و هر بازیکنی که در جلوی زمین بازی می کند خواهد داشت. من مشتاق بازی در کنار او هستم. چه کسی نمی خواهد در کنار او بازی کند. به عنوان یک شماره 9 قطعا او در بین دو نفره برتر دنیا قرار دارد."

گریلیش درباره فصلی که با منچسترسیتی پشت سر گذاشت نیز گفت: "کاش گل می‌زدم و پاس گل های بیشتری می دادم. این را زمانی که به منچسترسیتی آمدم نگفتم، تنها چیزی که گفتم این بود که می‌خواستم چیزهایی را ببرم و اصلی‌ترین چیزی که می‌خواستم برنده شوم لیگ برتر انگلیس بود. این هدف اصلی من بود و این کار را انجام دادم. من می دانم که می توانم سال آینده بهتر باشم."

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها