به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۳۴۱۳۳۳

اطلاعات تازه در مورد عشق جدید جرارد پیکه

اطلاعات تازه در مورد عشق جدید جرارد پیکه
گروه ورزشی: هفته گذشته بود که شکیرا و جرارد پیکه با اعلام جدایی شان پس از ۱۲ سال زندگی مشترک و داشتن دو فرزند، بسیاری را شوکه کرد.از آن روز به بعد شایعات زیادی در مورد خیانت های مدافع تیم بارسلونا به همسرش فاش شد و حتی یک مدل معروف برزیلی اعلام کرد که جرارد پیکه بیش از هر بازیکن دیگر تیم بارسلونا به او پیام داده و از او درخواست های غیراخلاقی داشته است. اما خیانت پیکه به شکیرا با دختری اسپانیایی و ظاهراً ۲۰ ساله و بلوند بوده که تاکنون اطلاعات زیادی در مورد او مخابره نشده است. یک روزنامه نگار اسپانیایی به نام لورا فا اما اطلاعات تازه ای در مورد عشق جدید جرارد پیکه فاش کرده است.

وی در تشریح فیزیک عشق جدید پیکه می گوید: «او استخوان های گونه بسیار برجسته ای دارد. صورت بسیار خوش ساخت و مشخصی دارد و از آن دخترهای با صورت عروسکی نیست. وقتی یک تی شرت می پوشد بسیار بچه سال می شود اما وقتی لباس رسمی می پوشد بسیار باشکوه می شود». لورا فا در مورد رابطه پیکه و شریک زندگی جدیدش که با او به شکیرا خیانت کرده نیز می گوید: «رابطه با او به اندازه کافی مهم است که او به ازدواجش پایان دهد. شرط می بندم که این دختر پایش را در خانه شکیرا نگذاشته است اما در آپارتمان مجردی پیکه حضور یافته است». فا که خبرنگار El Periodico است مدعی است که پیکه و این دختر بارها در کافه شبانه مشهور La Traviesa در منطقه توست با هم دیدار کرده اند.

گفته می شود این دختر حساب های خود در شبکه های اجتماعی خود را حذف کرده و منابع نزدیک به او گفته اند که و پیش تر بیش از ۳۰۰ پست اینستاگرامی داشته است. سن این دختر نیز ۲۲ سال عنوان شده و گفته می شود که دانشجو و مدل است. فا و همکارش وازکز مدعی هستند که نام کوچک این دختر با حرف C شروع می شود. در این اثنا، یک منبع نزدیک به پیکه مدعی شده که بیانیه جدایی او و شکیرا تنها از طرف خواننده کلمبیایی و بدون رضایت وی بوده و هیچ خیانتی اتفاق نیفتاده است. وی همچنین مدعی شده است که شکیرا و پیکه در سال های اخیر رابطه بازی داشته اند. بعد از اعلام خبر جدایی شکیرا از جرارد پیکه خبر رسید که کریس ایوانز، بازیگر مشهور هالیوودی و شکیرا یکدیگر را در اینستاگرام دنبال کرده و ظاهراً ایوانز از دیرباز به این خواننده سرشناس کلمبیایی علاقه داشته است.

اخیراً از ایوانز در مورد دنبال کردن شکیرا توسط وی در شبکه های اجتماعی پس از اعلام خبر جدایی اش از جرارد پیکه پرسیده شد که واکنش وی چنین بوده است: «هرگز او را شخصاً ندیده ام اما از طرفداران پروپاقرص او هستم». وقتی از ایوانز پرسیده می شود که آیا در کلیپ های شکیرا حضور خواهد یافت یا نه، وی چنین گفته است:« اوه خدای من از اینکه در کنار او بایستم خیلی نگران خواهم بود. او در این کار فوق العاده است».
برچسب ها: جرالد پیکه شكیرا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها