به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۳۴۱۵۳۲

پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز شد

گروه ورزشی: باشگاه تراکتور با تایید فیفا می‌تواند با بازیکنان مدنظرش قرارداد امضا کند.
پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز شد
پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور که بخاطر عدم پرداخت مطالبات مصطفی دنیزلی، سرمربی پیشین این تیم بسته بود، امروز با تایید فیفا باز شد.
فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران، از لغو محرومیت باشگاه تراکتور از پنجره نقل و انتقالات در پرونده مصطفی دنیزلی خبر داد و اعلام کرد این تیم اجازه ثبت قرارداد جدید را دارد.
فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد با توجه به دریافت تایید نامه فیفا مورخ ۸ ژوئن ۲۰۲۲ (چهارشنبه ۱۸ خردادماه) مبنی بر تایید پرداخت کامل مطالبات مالی مصطفی دنیزلی، مربی سابق باشگاه تراکتور از پنجره نقل و انتقالات مشخصا پرونده نزد فیفا بسته شد و محرومیت پنجره نقل و انتقالات این باشگاه لغو می‌شود.
با توجه به اینکه نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران از فردا دوشنبه آغاز می‌شود، باشگاه تراکتور این اجازه را دارد تا با نفرات مدنظرش قرارداد امضا کند؛ مگر اینکه یک پرونده جدید پنجره این تیم را ببندد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها