به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۳۴۴۳۶۵

دومین کاپیتان استقلال در آستانه جدایی

دومین کاپیتان استقلال در آستانه جدایی
گروه ورزشی: در روزهایی که بحث جدایی وریا غفوری از استقلال داغ شده است، حضور سیدحسین حسینی به عنوان کاپیتان دوم آبی‌ها مساله‌ای است که هواداران روی آن حساب کرده‌اند. حسینی با سابقه‌ای بالغ بر ۱۲ سال حضور در استقلال اگر غفوری آبی ها را ترک کند، رسما به عنوان کاپیتان تیم معرفی خواهد شد.
 
در چنین شرایطی اما شایعاتی درباره جدایی این دروازه بان ملی‌پوش وجود دارد؛ درباره حسینی گفته می‌شود که او پیشنهادی از کشور پرتغال دریافت کرده و با پرداخت مبلغی به استقلال می‌تواند به راحتی جدا شود.واقعیت این است که حسینی سال گذشته در زمان مدیریت احمد مددی در استقلال قراردادش را به مدت دو فصل تمدید کرد اما مدیریت وقت در قرارداد او بندی گنجاند که سیدحسین با پرداخت ۱۰۰ هزار دلار می‌تواند آزادانه استقلال را به مقصد یک تیم خارجی ترک کند.

حالا در سال جام جهانی و با توجه به اینکه حسینی فصل قبل بهترین دروازه‌بان لیگ برتر لقب گرفت، او قصد دارد بهترین تصمیم را درباره آینده اش بگیرد. بی تردید حضور در فوتبال اروپا و بازی کردن در ترکیب یک تیم اروپایی می‌تواند حسینی را به هدف بزرگش که همان رفتن به جام جهانی نزدیک‌تر کند.

درباره حسینی گفته می‌شود که او از پرتغال پیشنهادی را دریافت کرده اما هنوز تصمیم نهایی خود را اتخاذ نکرده است. اگرچه مسئولان استقلال معتقدند که این دروازه بان به کارش ادامه خواهد داد و در این تیم می‌ماند اما او هنوز به طور قطعی چیزی را با استقلالی‌ها نهایی نکرده است.این در شرایطی است که از قرارداد حسینی با استقلال یکسال دیگر باقی مانده و تنها راه جدایی او پرداخت ۱۰۰ هزار دلار و حضور در یک تیم خارجی است.

گفتنی است؛ علاوه بر سیدحسین حسینی بازیکنان دیگری در استقلال حضور دارند که در زمان مدیریت احمد مددی با این تیم قرارداد بسته‌اند و از بندهای جدایی با مبلغ قرارداد پایین به مقصد اروپا منتفع شده‌اند. امیرحسین حسین‌زاده یکی از این نفرات است که او نیز با پرداخت ۲۵۰ هزار دلار می‌تواند آزادانه به اروپا برود. حالا این قراردادهای عجیب که در زمان مددی امضا شده به ضرر استقلال تمام شده و باید دید چه سرنوشتی را برای این تیم رقم می‌زند.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها