به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۳۴۴۴۱۵

رسمی؛ پدیده هلندی PSG به آیندهوون پیوست

گروه ورزشی: ژاوی سیمونز، هافبک 19 ساله پی اس جی، از این تیم جدا شده و راهی پی اس وی آیندهوون شد.
رسمی؛ پدیده هلندی PSG به آیندهوون پیوست
سیمونز که دوران فوتبالش را در آکادمی بارسلونا آغاز کرده و تا سال 2019 هم در این تیم حضور داشت به عنوان یکی از استعدادهای درخشان و جوان فوتبال اروپا به حساب می‌آمد. 
این بازیکن در سال 2019 از بارسلونا جدا شد و به پایتخت فرانسه رفت تا پیراهن پی اس جی را به تن کند و با درخشش و توانایی خوبی که به نمایش گذاشت توانست راهش را به تیم اول هم باز کند. 
در حالی که بسیاری انتظار داشتند بازی‌های بیشتری به این بازیکن برسد، مدیران پی اس جی تصمیم گرفتند که او را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2022 به فروش برسانند. 

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مدعی شده که مدیر برنامه و نمایندگان این بازیکن برای امضای قرارداد جدید با مدیران پی اس جی به توافق رسیده بودند. قرار بود قرارداد جدیدی با این بازیکن امضا شود و پس از آن او به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود. 
با این حال، این توافق که به صورت شفاهی صورت گرفته بود به شکلی ناگهانی از دستور کار پاری سن ژرمن خارج شد و آنها تصمیم گرفتند که اجازه جدایی او به صورت رایگان را بدهند.
آیندهوون نیز از جذب این بازیکن هلندی استقبال بسیاری کرده و از این که توانسته او را به صورت رایگان به خدمت بگیرد نهایت استفاده را برد. 
گفته می‌شود قرارداد این هافبک جوان تا سال 2027 ادامه دارد.
برچسب ها: تیم ملی هلند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها