به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۳۳۰۱۸۹
او همسن کریس است و شماره 10 رئال را پوشید؛

ستاره سابق هلند در کالبدی نا آشنا

گروه ورزشی: انتشار تصویری از ستاره سال های نه چندان دور تیم ملی هلند، او را به یکی از سوژه های امروز شبکه های اجتماعی تبدیل کرد.
ستاره سابق هلند در کالبدی نا آشنا
وسلی اشنایدر یکی از ستاره های هلند در دهه اخیر میلادی بود. او همراه با تیم ملی کشورش به دیدار پایانی جام جهانی 2010 راه یافت و یکی از چهره های موثر در صعود به آن دیدار محسوب می شد. اشنایدر سابقه بازی در تیم های رئال مادرید و اینترمیلان را دارد و در سال 2019 از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
اشنایدر از همان نسلی بود که در دل خود ستاره های دیگری چون فن در فارت و روبن را هم داشتند؛ این بازیکنان ریز نقش و تکنیکی، سال های موفقی در عرضه ملی و باشگاهی داشتند. ستاره سابق رئال بعد از ترک این تیم و سه سال حضور در اینتر، راهی گالاتاسرای شد و از آن مقطع، دورن افولش شروع شد. او بعدها راهی نیس و سپس الغرافه شد و فوتبالش را در قطر به پایان رساند.
 

 
بعد از خداحافظی از فوتبال در سال 2019 تا به همین امروز، هیچ خبر خاصی در مورد این بازیکن منتشر نشده بود تا اینکه انتشار یک تصویر از دیداری دوستانه، چهره ای نا آشنا از او را برای اهالی فوتبال به نمایش گذاشت. در این دیدار دوستانه که برای حمایت مردم اوکراین برگزار شد وسلی اشنایدر با اضافه وزنی قابل توجه حضور داشت.
ستاره سابق فوتبال هلند که اینک 37 سال دارد با شکمی بزرگ و در اوج نا آمادگی از نظر بدنی با شماره دهی که در رئال و هلند هم به تن داشت در این دیدار دوستانه حضور یافت. عکس منتشر شده از او در بازی دوستانه یاد شده خیلی زود به یکی از ترندهای ورزشی توئیتر تبدیل  شد. بازار داغ این سوال که "آیا ستاره بالا را به خاطر می آورید" یا مقایسه او با همسن و سالانش مثل کریستیانو رونالدو در ساعات اخیر بسیار داغ بوده است.
 
برچسب ها: تیم ملی هلند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها