به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۳۴۵۳۸۰

ریسک بازیکن استقلال با سیستم ساپینتو

ریسک بازیکن استقلال با سیستم ساپینتو
گروه ورزشی: حفظ مدافع برزیلی اتفاق بسیار خوبی برای خط دفاعی استقلال است اما این جشن با ماندن یک بازیکن کامل می‌شود.به گزارش همشهری‌آنلاین، پس از جذب سجاد شهباززاده، تمدید قرارداد آرمان رمضانی و توافق با کاوه رضایی، شایعات زیادی پیرامون آینده کاری ارسلان مطهری در استقلال به گوش می‌رسید. بسیاری از رسانه‌ها مدعی شده بودند که مطهری از استقلال جدا خواهد شد و سپاهان به‌دنبال جذب این بازیکن است. این اخبار در شرایطی مطرح شد که ارسلان یک‌فصل دیگر با آبی‌پوشان قرارداد داشت.

یکشنبه‌شب اما در سکوت خبری، مدیران استقلال پس از مذاکره با ارسلان با او به توافق رسیدند تا قرارداد این بازیکن یک فصل دیگر هم تمدید شود. مطهری فصل گذشته هم در استقلال بیشتر نیمکت‌نشین بود ولی حتی این موضوع هم باعث نشد تا از این تیم جدا شود. او مهاجم فرصت‌طلبی است ولی در فصل جدید، آن‌هم در شرایطی که ریکاردو ساپینتو با یک مهاجم بازی می‌کند، کار سختی برای رقابت با دیگر مهاجمان استقلال خواهد داشت. اما خبر مهم‌تر از باشگاه استقلال، توافق با مدافع برزیلی برای تمدید قرارداد است.

رافائل سیلوا ۲روز پیش با انتشار یک استوری به شایعاتی که در مورد جدایی‌اش از استقلال وجود داشت، دامن زد و به‌نظر می‌رسید همه‌چیز تمام‌شده است. اما در ۴۸ساعت گذشته همه‌چیز تغییر کرد و مسئولان استقلال بعد از انجام‌ مذاکرات فشرده با رافائل سیلوا، در نهایت با این بازیکن به توافق رسیدند. این بازیکن به‌زودی به ایران می‌آید تا در تمرینات آبی‌ها شرکت کند. ماندن سیلوا در استقلال بدون‌شک خبر خوبی برای ساپینتو و هواداران استقلال است.

باشگاه استقلال برای تقویت خط دفاعش خواهان حفظ عارف غلامی است و مدیران باشگاه دور جدید مذاکرات‌شان را با این بازیکن آغاز کرده‌اند. استقلال در تلاش است از لحاظ مالی با غلامی به توافق برسد و قرارداد این بازیکن را تمدید کند. این در حالی است که رسانه‌های قطری دیروز از پیشنهاد العربی به غلامی خبر دادند و هنوز تکلیف او برای ماندن یا جدایی مشخص نشده است.
برچسب ها: استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها