به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۳۴۵۴۲۷

سیاوش یزدانی:شاید من را باپیراهن ملوان ببینید

سیاوش یزدانی:شاید من را باپیراهن ملوان ببینید
گروه ورزشی:مدافع ملوان انزلی تاکید کرد همچنان بازیکن این تیم محسوب می‌شود و احتمال دارد در لیگ برتر برای آنها بازی کند.به گزارش"ورزش سه"، سیاوش یزدانی در خصوص صحبت‌هایی که طی روزهای گذشته انجام داده عنوان کرد: من مدت‌ها سکوت کرده و حرفی نزده بودم. بعد از اتفاقاتی که پیرامون اعزام به سربازی رخ داد، حرف‌های زیادی در دلم مانده بود، اما پس از چند ماه کلنجار با خودم، قصد داشتم با گفتن این حرف‌ها سبک شوم.
 
او ادامه داد: بعد از مدت‌ها این حرف‌ها زده شد و مسائلی را که در این یکی، دو سال باید مطرح می‌کردم در یکی از مصاحبه‌های تصویری به زبان آوردم. اصلا دوست ندارم وارد حاشیه شوم و در این چند سال اخیر هم به جز تک موارد از من مصاحبه‌ای ندیدید. حالا هم بعد از این صحبت‌ها سعی دارم سکوت کنم و برای مسابقات جام جهانی و حضور در این تورنمنت تمام تلاشم را خواهم کرد.

مدافع حال حاضر ملوان انزلی در خصوص اینکه مدعی شده بود ملوانی‌ها او را نخواستند، اظهار کرد: اتفاقا باید به این موضوع اشاره کنم که در آن برنامه فراموش کردم در مورد مسئولان ملوان حرف بزنم. مثل گذشته از آقایان پژمان نوری و مازیار زارع واقعا تشکر می‌کنم چراکه صادقانه با من برخورد کردند.یزدانی تاکید کرد: این عزیزان می‌توانستند همان زمان به حضور من و حسین مرادمند در تمرینات تاکید کنند، اما وقتی شرایط روحی و روانی ما را دیدند، خودشان اعلام کردند در تمرینات شرکت نکنیم. در مصاحبه قبلی هم گفتم شرایط ملوان به شکلی بود که خوب نتیجه گرفته بودند و طبیعتا تغییر ترکیب در آن روزها که ملوان برای صعود می‌جنگید، کار سختی بود.

او اضافه کرد: بعد از اینکه به اردوی تیم ملی دعوت نشدم، انگیزه‌ام کم شد و شرایطم به شکلی پیش رفت که بی‌هدف بودم. نمی‌خواهم نبش قبر کنم ولی حالا همه چیز تمام شده و جا دارد یک‌بار دیگر از مسئولان باشگاه ملوان و آقایان نوری و زارع تشکر کنم که در مصاحبه قبلی‌ام نتوانستم به لطف این عزیزان اشاره کرده و حق مطلب را در موردشان ادا کنم. الان هم سرباز ملوان هستم و شاید فصل آینده در این تیم بازی کنم چون وضعیتم هنوز مشخص نیست.
برچسب ها: سیاوش یزدانی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها