به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۳۴۵۴۳۰

عبدی؛ از پرتغال تا رقابت با مهاجم لیگ پرتغال

عبدی؛ از پرتغال تا رقابت با مهاجم لیگ پرتغال
گروه ورزشی:مهدی عبدی در تلاش است فصلی متفاوت را برای خود رقم بزند و در این مسیر باید با کاسیانو که در لیگ پرتغال بازی می‌کرده رقابت کند.به گزارش "ورزش سه"، اگرچه در هفته‌های گذشته رسانه‌های پرتغالی از احتمال حضور یک مهاجم پرسپولیسی دیگر در سطح اول فوتبال پرتغال خبر می‌دادند اما مهدی عبدی از همان روز ابتدایی تمرین سرخپوشان به قراردادش پایبند بود و فعلا تصمیمی برای لژیونر شدن ندارد.
 
مهدی عبدی که این فصل نیز جزو سهمیه زیر۲۵ سال به حساب می‌آید و لیست بزرگسالان را پر نمی‌کند انگیزه زیادی دارد فصل را با آمار گلزنی دو رقمی در لیگ برتر به اتمام برساند. او لیگ بیستم ۹ گل و لیگ بیست و یکم ۷ گل به ثمر رسانده بود.عبدی در روزهایی که هنوز مهاجم خارجی به اسکواد قرمزها اضافه نشده برای جا انداختن خود در تفکرات یحیی تلاش زیادی می‌کند. در فصل پیش رو، پرسپولیس احتمالا با سیستم ۱-۳-۲-۴ به میدان خواهد رفت و رقابت برای تک مهاجم شدن جلوی سه هافبک گلساز می‌تواند بسیار داغ شود و انگیزه‌های مهاجمان پرسپولیس را نیز بیشتر کند.مهدی عبدی نیز تلاش می‌کند در این فصل از نیمکت نشینی فاصله بگیرد و به روند گذشته خود که گلزنی در بازی‌های بزرگ بود بازگردد.
برچسب ها: مهدی عبدی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها