به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۳۴۵۴۷۶

خانه‌تکانی رونالدو؛ فروش جت شخصی CR7

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد که تغییرات بسیاری برای کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، در پیش است.
خانه‌تکانی رونالدو؛ فروش جت شخصی CR7
رونالدو در روزهای اخیر به سوژه اصلی رسانه‌های ورزشی تبدیل شده و تصمیمش برای جدایی از یونایتد توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 
این در حالی است که این بازیکن پرتغالی تنها یک سال پیش از یوونتوس جدا شده و به جمع شیاطین سرخ ملحق شد اما نمایش ضعیف این تیم در فصل گذشته و عملکرد نه چندان خوب مدیران این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باعث شده که او به فکر ترک این تیم باشد. 
حالا ESDiario مدعی شده که این تغییرات گسترده فقط به زندگی حرفه‌ای او مربوط نمی‌شود و رونالدو تصمیم دارد تغییراتی را در زندگی شخصی خودش نیز ایجاد کند. 

این ملی‌پوش پرتغالی حالا قصد دارد جت شخصی‌اش که هفته گذشته با آن به منطقه پالما ده مایورکا رفت تا تعطیلاتش را در کنار همسر و فرزندانش سپری کند نیز به فروش برساند. 
رونالدو این جت را در سال 2015 و زمانی که هنوز پیراهن رئال مادرید را به تن داشت نزدیک به 20 میلیون یورو خرید اما حالا به نظر می‌رسد که فضای کافی برای او و خانواده‌اش را ندارد. گفته می‌شود این بازیکن قصد دارد هواپیمای بزرگ‌تری را بخرد. 
جت شخصی فعلی او تنها ظرفیت 10 مسافر را دارد و فضای داخلی آن برای خانواده و فرزندان رونالدو مناسب نیست. این هواپیما از اتصال اینترنت بدون سیم و همچنین تخت خواب و آشپزخانه کامل برخوردار است. با این حال رونالدو به دنبال خریدن هواپیمایی جدیدتر است اما هنوز تصمیم نهایی‌اش را در این زمینه نگرفته است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها