به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۳۴۵۶۶۲

بورس سبز نماند و بیش از ۸ هزار واحد سقوط کرد

بورس سبز نماند و بیش از ۸ هزار واحد سقوط کرد
گروه اقتصادی: شاخص کل بورس امروز با ۸۴۷۷ واحد سقوط تا رقم یک میلیون و ۵۰۲ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۲۴۵۸ واحد کاهش یافت و به رقم ۴۱۸ هزار و ۵۱۸ واحد رسید. در این بازار ۳۲۲ هزار معامله به ارزش ۳۰ هزار و چهار میلیارد ریال انجام شد.

ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فجر انرژی خلیج فارس، پتروشیمی پردیس، بانک ملت و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.امروز شاخص کل فرابورس هم ۸۴ واحد کاهش یافت و رقم ۲۰ هزار و ۱۳۶ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۱۹۸ هزار معامله انجام شد که ۱۶۱ هزار و ۷۳۸ میلیارد ریال ارزش داشت.
 
پالایش نفت لاوان و بیمه سامان نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل پلیمر آریاساسول، صنعتی مینو، فولاد هرمزگان جنوب، آهن و فولاد غدیر ایرانیان و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.
برچسب ها: بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها