به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۳۴۶۱۲۸

فارین‌پالیسی: پوتین هیچ غلطی نمی‌تواند بكند  

فارین‌پالیسی: پوتین هیچ غلطی نمی‌تواند بكند  
گروه بین‌الملل: نشریه فارین‌پالیسی آمریكا كه دیدگاههای وزارت دفاع ایالات متحده را منتشر می‌كند در گزارشی نوشت: افسانه ای در اطراف ولادیمیر پوتین ترسیم شده است، از جمله داستان کودکی او با موش که او را در یک زاویه حبس کرد و به او حمله کرد و او را گاز گرفت، پس از آن آموخت که اگر به دام افتاد عقب نشینی نکند. اما چندین رویداد رد طول حکمرانی پوتین اتفاق افتاد که نشان داد او عقب نشینی می کند:
هنگامی که ترکیه جنگنده او را در سوریه سرنگون کرد، او مجازات‌های صوری اعمال کرد تا پس از عذرخواهی عمومی اردوغان، آن‌ها را پس بگیرد.
در لیبی، شبه‌نظامیان واگنر او در پایگاه الوطیه در معرض حمله قرار گرفتند. چند تن از آنها اسیر شدند و مجبور به عقب نشینی شدند تا ارتش ملی وفادار به ترکیه پیشروی کند و پوتین این تلخی شکست را بپذیرد.
 علاوه بر اینها حمله آمریکایی ها به واگنر در سوریه در سال 2018 بسیاری از آنها کشته شدند و پوتین پاسخی نداد.
 به دنبال آن در فوریه 2018 تعداد زیادی از مزدوران روسی توسط نیروهای آمریکایی در خشام سوریه کشته شدند بدون اینکه پوتین حتی این حمله را محکوم کند و سکوت اختیار کرد.
ترس غرب از بردن پوتین در زاویه و فشار به او او زمانی بازتاب منفی داشت که تهدید او به استفاده از هسته ای در اوکراین جدی گرفته شد و بعدها معلوم شد که بیهوده است. رهبران غربی در حال درک پوچ بودن تهدیدهای پوتین هستند و اگر کیف از ابتدا با تسلیحات پیشرفته حمایت می شد، واقعیت آن چیزی نبود که امروز از پیشروی پر هزینه او در اوکراین می‌بینیم.
 
برچسب ها: ولادیمیر پوتین
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۱۹:۵۵
تجاوز گر کودک کش همیشه توهم داره اخلاق دیکتاتور همین (390502)
۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ۱۰:۵۲
تنها راه اینکه پوتین سر جایش نشاند این که جلویش محکم ایستاد (390512)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها