به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۳۴۶۲۹۳

سفر با بایرن به آمریکا؛ نقشه‌های لوا نقش بر آب شد

گروه ورزشی: شرایط در چند هفته اخیر مطابق خواسته روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی، پیش نرفته است.
سفر با بایرن به آمریکا؛ نقشه‌های لوا نقش بر آب شد
لواندوفسکی پس از پایان فصل گذشته علنا اعلام کرد که مشتاق است هرچه زودتر از بایرن جدا شود. 
او همچنین به صراحت مدعی شد که رویای پوشیدن پیراهن بارسلونا را در سر دارد و به باشگاهی جز این باشگاه اسپانیایی در این تابستان فکر نمی‌کند. 
این اتفاقات باعث ناراحتی مدیران بایرن شد که از همان ابتدا اعلام کردند تصمیمی برای فروش این بازیکن ندارند و او باید تا پایان ملهت قراردادش در تابستان 2023 به حضور در این تیم ادامه دهد. 
با این حال لوا امیدوار بود که مذاکرات دو طرف جواب داده و کار انتقالش به بارسا هرچه زودتر عملی شود، اتفاقی که تا به حال رخ نداده و همین باعث شده که تمامی برنامه‌های این بازیکن تغییر کند. 

این ستاره لهستانی باور داشت که تا پیش از زمان معین برای حضور در تمرینات بایرن، موفق شده انتقالش به بارسا را عملی کند اما حالا او باید در تمرینات پیش فصل بایرن حاضر شده و به همراه این تیم به تور آمریکا برود. 
هرچند بسیاری معتقد هستند که ممکن است لواندوفسکی به همراه دیگر بازیکنان بایرن راهی تور آمریکا نشود اما تمامی شواهد تا به این جا حاکی از این است که او قرار است این تیم را در اردوی پیش فصل همراهی کند و با توجه به این که بارسا نیز قرار است تور پیش فصلش را در آمریکا برگزار کند، شاید در آن کشور اردوی بایرن را به مقصد بارسا ترک کند. 
این در حالی است که بایرن حاضر به پذیرش پیشنهادی کمتر از 50 میلیون یورو برای این بازیکن نیست و از سوی دیگر بارسا هم اعلام کرده که حاضر نیست برای خرید بازیکنی 34 ساله بیشتر از 40 میلیون یورو هزینه کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها