به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۳۴۶۳۲۷

تیم بعدی وریا غفوری کجاست؟

گروه ورزشی: قرار بود دیروز تیم جدید وریا غفوری اعلام شود اما ظاهرا باشگاه فولاد در حالیکه با غفوری قرارداد بسته بود از اعلام توافق با غفوری خودداری کرده است.
تیم بعدی وریا غفوری کجاست؟
در حالیکه وریا غفوری قراردادی دو ساله با فولاد خوزستان بسته بود و قرار بود عکس او با پیراهن فولاد خوزستان دیروز منتشر شود، اما باشگاه فولاد به غفوری اعلام کرده که قرارداد همکاری با او قابلیت اجرایی شدن ندارد.
در هر حال وریا غفوری با دو سه پیشنهاد دیگر مواجه شده است. گفته می شد که باشگاههای پیکان و سپاهان خواهان او هستند اما غفوری به باشگاه پیکان جواب منفی داده و البته سپاهان هم زیاد هم پیگیر ادامه مذاکرات با او نشد. در کنار پیشنهاد باشگاه اربیل عراق و وعده های مدیرعامل این باشگاه عراقی، غفوری به باشگاه عراقی اعلام کرده که نمی خواهد در لیگ فوتبال عراق حضور داشته باشد و می خواهد در ایران فوتبالش را دنبال کند.
البته در این بین شنیده شده باشگاه گل گهرسیرجان هم برای به خدمت گرفتن وریا غفوری اعلام آمادگی کرده و باید دید مذاکرات غفوری با گل گهر چطور پیش می رود. به نظر می رسد احتمال پیوستن غفوری به گل گهر کم نباشد، اگر گل گهری ها هم مثل فولادی ها در دقیقه 90 پشیمان نشوند!
برچسب ها: وريا غفوری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها