به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۳۴۶۵۸۲

رای کمیته فنی به برکناری دراگان اسکوچیچ

رای کمیته فنی به برکناری دراگان اسکوچیچ
گروه ورزشی: کمیته فنی فدراسیون فوتبال در جمع بندی جلسه امروز، اعلام کرد که دیدگاه اعضا به برکناری دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است.روز گذشته مشخص شد که کمیته فنی فدراسیون فوتبال در جلسه رسمی به بررسی وضعیت دراگان اسکوچیچ خواهد پرداخت و در نهایت موضع خود در مورد ادامه همکاری با وی را اعلام خواهد کرد.

بر این اساس جلسه امروز با حضور حداکثری اعضای کمیته فنی از ساعت 15 برگزار شد و اعضای این کمیته نظرات خود را بیان کردند و در مورد مسائل مختلف اظهارنظر داشتند و به بحث و بررسی کارنامه دراگان اسکوچیچ پرداختند.
در نهایت و پس از پایان اظهارنظر تمام اعضای کمیته فنی، جمع بندی به این شکل شد که اکثریت قاطع اعضای کمیته فنی، رای به برکناری دراگان اسکوچیچ دادند.

این در حالی است که هفته گذشته جلسه غیررسمی برخی اعضای کمیته فنی در وزارت ورزش با همین موضوع نیز برگزار شد که نتیجه آن هم اخراج اسکوچیچ بود.قرار است جلسه کمیته فنی به تفصیل مورد بررسی اعضای فدراسیون فوتبال قرار است و بعید است که نظری متفاوت با موضع این کمیته از سوی تصمیم‌گیران فوتبال ایران گرفته شود.

ابراهیم قاسمپور عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در پایان جلسه امروز، ضمن تایید برکناری اسکوچیچ، توضیحاتی در این خصوص داد.قاسمپور گفت: امروز تصمیماتی گرفته شد که کلیاتش را سایت فدراسیون فوتبال اعلام می‌کند. به یک جمعبندی رسیدیم که فدراسیون اعلام می‌کند؛ هم گزینه ایرانی داریم و هم گزینه خارجی.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا برکناری اسکوچیچ قطعی است؟ گفت: بله. کمیته فنی صلاحیت اسکوچیچ را تایید نکرد. این را می‌توانم بگویم.قاسمپور در پاسخ به این سئوال که چرا زودتر این تصمیم گرفته نشد؟ تاکید کرد: فدراسیون به ما ارجاع نکرده بود. ما هم تایید نکردیم ولی درباره گزینه‌های بعدی پیشنهاداتی دادیم که هم می‌تواند داخلی باشد و هم خارجی.
برچسب ها: دراگان اسکوچیچ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها