به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۳۴۶۵۰۸

ابقای اسکوچیچ؛ نتیجه‌ای که می تواند عجیب باشد

گروه ورزشی: نشست هم اندیشی فدراسیون فوتبال پیرامون صندلی سر مربیگری تیم ملی در جام جهانی تا ساعاتی دیگر با حضور اعضای کمیته فنی و برخی از اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال برگزار می شود.
ابقای اسکوچیچ؛ نتیجه‌ای که می تواند عجیب باشد
پیش از برگزاری این نشست فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان مذاکره با کارلوس کی روش و اساسا حضور این مربی را در راس کادر فنی تیم ملی تکذیب کردند تا اینبار این شائبه ایجاد شود که راه انداختن این شور و بلوا برای به کارگیری یک مربی وطنی در راس کادر فنی تیم ملی است.
اما اگر این نشست منجر به ابقای حضور اسکوچیچ در راس کادر فنی تیم ملی شود یک نتیجه عجیب است به این خاطر که اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی در جام جهانی 2022 قرارداد دارد و در قرارداد او به صراحت آمده در صورت هدایت تیم ملی به جام جهانی می تواند در دوحه روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران بنشیند. میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال، و اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال، در روزها، هفته ها و حتی ماه های اخیر بارها و بارها از اسکوچیچ حمایت کردند و اعلام کردند که او در جام جهانی 2022 سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است.
به هر صورت نشست برای ابقای قرارداد مربی‌ای که با فدراسیون فوتبال طرف قرارداد است یکی از اتفاقات عجیب و تازه فوتبال ایران است. کمتر در فوتبال حرفه‌ای دیده شده است که برای مربی‌ای که کارنامه خوبی داشته و با اقتدار به همراه تیمش به جام جهانی صعود کرده نشست بگذارند تا تصمیم بگیرند او بماند یا برود. در صورت اخراج اسکوچیچ که اتفاق محتملی است، برگزاری نشست امروز ضرورت خود را نشان می دهد اما در صورت ابقای اسکوچیچ نشست امروز می تواند یکی از نشست های عجیب فوتبال ایران محسوب شود. همان طور که اشاره شد اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی در جام جهانی طرف قرارداد است و ادامه کار او با تیم ملی محتمل است و این نیاز به برگزاری نشست و اعلام نتیجه ندارد.
برچسب ها: دراگان اسکوچیچ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها