به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۳۴۶۷۵۹

حقوق ۳۰ میلیاردی آلکنو؟ اگر گفتم اشتباه کردم!

گروه ورزشی: مصطفی کارخانه می‌گوید آلکنو مربی بزرگی است و در مورد رقم قرارداد وی اشتباه کرده است.
حقوق ۳۰ میلیاردی آلکنو؟ اگر گفتم اشتباه کردم!
صحبت‌های مصطفی کارخانه روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی جنجال آفرید و حتی باعث شد ولادیمیر آلکنو در مصاحبه‌ای به این حرف‌ها واکنش نشان دهد و از خودش دفاع کند.
این پیشکسوت والیبال ایران، در مورد دستمزد بهروز عطایی، صحبت‌های عجیبی را مطرح کرد و قرارداد ولادیمیر آلکنو را ۲۰-۳۰ میلیاردی خواند و در عوض اعلام کرد قرارداد عطایی روزی ۱۵۰هزارتومان است!
در همین زمینه ولادیمیر آلکنو به گفت: "در رابطه با صحبت های آقای کارخانه که متاسفانه در ایران با ایشان امکان آشنایی پیدا نکردم باید بگویم که کشور ایران فدراسیونی دارد و این فدراسیون رییسی دارد. آقایان داورزنی و خوش خبر اطلاع دقیق از قرارداد من و رقم آن دارند. این رقم به مراتب پایین‌تر از آن چیزی است که این دوست خوب اظهار داشته است. من هیچ مشکلی ندارم اگر فدراسیون رقم واقعی قرارداد من را منتشر کند."
حال مصطفی کارخانه در پاسخ به واکنش تند آلکنو می‌گوید قصد خاصی نداشته و اگر رقمی به زبان آورده اشتباه کرده است‌. کارخانه در همین زمینه گفت: "من قصدی برای گفتن مبلغ نداشتم و اگر هم رقم ۲۰-۳۰ میلیارد را گفتم از همین‌جا اعلام می‌کنم که اشتباه کرده‌ام. آقای آلکنو یک مربی خوب و در سطح جهانی است که همه قبولش دارند و فقط گفتم که ما برای این مربی هزینه کردیم و به همین نسبت می‌توانستیم برای مربی ایرانی هزینه کنیم."
برچسب ها: والیبال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها