به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب : ۳۴۸۷۵۷

ستاره سابق بارسلونا در مکزیک مورد حمله قرار گرفت

گروه ورزشی: دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، پیش از امضای قرارداد با باشگاه پوماس، توسط هواداران در مکزیکوسیتی مورد حمله قرار گرفت.
ستاره سابق بارسلونا در مکزیک مورد حمله قرار گرفت
احتمالا از زمان حضور رونالدینیو در لیگ مکزیک و بازی برابر کوئرتارو در سال 2015، انتقال دنی آلوس به باشگاه پوماس مهم ترین اتفاق سال های اخیر فوتبال این کشور بوده است. این مدافع برزیلی بعد از یک دوره حضور کوتاه مدت در ترکیب بارسلونا، در بدو ورود به مکزیک با استقبال تعداد قابل توجهی از طرفداران تیم پوماس مواجه شد و در فرودگاه بین المللی مکزیکوسیتی هرج و مرج شدیدی از سوی هواداران این باشگاه ایجاد شد. به دلیل مشکلات زیرساختی و تاخیرهای طولانی مدت پروازهای این کشور، وضعیت مناسبی در هنگام ورود دنی آلوس به این کشور رقم نخورد.

در نهایت دنی آلوس برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در فرودگاه، از در دیگری خارج شد. اما یکی از هواداران متوجه رخ دادن این اتفاق شد و به همین دلیل و با توجه به هجوم طرفداران باشگاه پوماس برای استقبال از دنی آلوس، شرایط دشواری در فرودگاه بین المللی مکزیکوسیتی حاکم شد. 
البته این مدافع برزیلی علیرغم داشتن پیشنهادات بهتر راهی مکزیک شد و خودش در مورد این انتخاب گفت: "من برای مدت طولانی در ذهن خود بازی کردن در لیگ مکزیک را در سر داشتم. قصد دارد مانند تمامی سوابق گذشته خود در رده باشگاهی، در تیم پوماس نیز خوش بگذرانم و البته عملکرد خوبی از خود ارائه دهم."
برچسب ها: دنی آلوز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها