به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۱۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۳۴۹۱۳۸

وقاحت وزیر خارجه مادام‌العمر روسیه علیه اوکراین

وقاحت وزیر خارجه مادام‌العمر روسیه علیه اوکراین
گروه بین‌الملل: در پی فرو رفتن ارتش متجاوز پوتین در باتلاق اوکراین، وزیر خارجه مادام‌العمر روسی گفت که هدف تجاوز به اوکراین سرنگونی دولت دموکراتیک و مردمی اوکراین است!
به گزارش وبگاه «تایمز اسرائیل» «سرگئی لاوروف» که در نشست اتحادیه عرب در شهر «قاهره» پایتخت مصر حضور داشت گفت که روسیه قصد دارد زلنسکی و دولت او را سرنگون کند و افزود: هدف روسیه کمک به مردم اوکراین برای خلاص شدن از شر رژیمی است که کاملاً ضد مردمی و ضد تاریخ است!!
این در حالیست که اوکراین یکی از دموکرات‌ترین نظام‌های سیاسی کشورهای شرق اروپا محسوب می‌شود که دارای آزادترین انتخابات و فضای سیاسی می‌باشد و اصلی‌ترین عامل تجاوز پوتین به این کشور نیز همین موضوع و واهمه از سرایت مطالبات دموکراتیک به روسیه بود زیرا پوتین و رژیمش با دیگر کشورهای استبدادی و دیکتاتوری شوروی  سابق (همچون قزاقستان، ازبکستان، بلاروس و ...) روابط گرم و حسنه‌ای دارد. بر اساس این گزارش، روسیه از پنجم اسفند گذشته (۲۴ فوریه) دستور حمله نظامی وحشیانه‌ به اوکراین را صادر کرد. این تحول چند روز بعد از آن رخ داد که مسکو رسماً استقلال جمهوری‌های «دونتسک» و «لوهانسک» در شرق اوکراین را به رسمیت شناخت. «ولادیمیر پوتین» رئیس‌ جمهور مادام العمر روسیه هدف از عملیات نظامی کشورش را «غیرنظامی کردن اوکراین» و «نازی‌زدایی» از این کشور اعلام کرده بود!
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۷:۵۹
مقصرش کشورهای هستند که بها میدن به این متجاوزگرقاتل جنگ اوکراین مقصرش ناتو می دانند خوب ترکیه که عضو ناتو هست وهمسایه ماست برای مامشکل ایجاد کرده غیر از امنیت در مرزها (391255)
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۱۲:۱۷
ایشون شایسته مدال خباثته (391279)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها