به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۳۴۹۲۰۹

پیشتازی ترامپ نسبت به رقبایش

پیشتازی ترامپ نسبت به رقبایش
گروه بین الملل: براساس یک نظرسنجی جدید، دونالد ترامپ در رقابت‌های فرضی ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ نسبت به دو تن از رقبای دموکراتیک احتمالی‌اش پیشتاز است.
 یک نظرسنجی جدید از "کالج امرسون" نشان داد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با کسب ۴۶ درصد آرا، ۳ درصد از جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا (۴۳ درصد) جلوتر است. این رئیس‌جمهوری سابق همچنین در یک رقابت فرضی با برنی سندرز، سناتور دموکرات آمریکایی توانسته است ۴۵ درصد آرا را کسب کند و این درحالیست که رقیب دموکرات او از حمایت ۴۰ درصدی برخوردار بود.
اگرچه دونالد ترامپ بارها احتمال شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ را مطرح کرده است اما وی هنوز رسما اعلام نکرده که آیا قرار است وارد این دور از رقابت‌ها شود یا خیر. این درحالیست که جو بایدن گفته است که قصد دارد برای بار دوم نیز در انتخابات شرکت کند اما نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که اغلب دموکرات‌ها نمی‌خواهند او مجدد در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کند.
یکی از موانع بایدن برای پیروزی در انتخابات بعدی کاهش محبوبیت او است. نظرسنجی "کالج امرسون" روز جمعه با انتشار آمار جدیدی نشان داد که تنها ۴۰ درصد از رای‌دهندگان از عملکرد شغلی بایدن راضی هستند و این در حالیست که ۵۳ درصد از او حمایت نمی‌کنند.
همچنین انتخابات سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ نتایج ناموفقی را برای برنی سندرز در میان دموکرات‌ها رقم زد؛ سناتوری که یکی از رقبای احتمالی ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ شناخته می‌شود، اگرچه که او گفته است اگر بایدن بخواهد برای دور دوم نامزد شود، با او رقابت نخواهد کرد.
البته، حتی اگر دونالد ترامپ در نهایت تصمیم بگیرد تا دوباره برای دور بعدی انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد شود، ممکن است برای انتخاب از سوی جمهوری‌خواهان با چالشی مواجه شود. در حالیکه او اکنون گزینه محبوب و موردعلاقه برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه در سال ۲۰۲۴ شناخته می‌شود، نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که سایر نامزدهای احتمالی – به خصوص رون دیسانتیس، فرماندار جمهوری خواه فلوریدا – توانسته‌اند در برخی رقابت‌های فرضی جایگاه بالاتری را به دست بیاورند.


 
برچسب ها: دونالد ترامپ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها