به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۳۵۰۰۹۱

آشنایی با فروشگاه اینترنتی جیم لند

گروه کسب و کار: جیم لند فروشگاهی تازه تاسیس اما با تجربه در زمینه فروش تجهیزات ورزشی و باشگاهی است. اگر صاحب باشگاهی ورزشی باشید حتما از اهمیت کیفیت محصولات باشگاه خود با خبر هستید.
آشنایی با فروشگاه اینترنتی جیم لند
محصولات با کیفیت به بیشتر شدن اعضای باشگاه کمک خواهد کرد و از طرفی با استهلاک کم از هزینه­های اضافی تعمیر و تهیه مجدد جلوگیری خواهد کرد. در این مقاله بهترین محصولات باشگاهی را به شما معرفی می­کنیم و مقایسه آن‌ها را نیز شرح خواهیم داد. اگر به تازگی تصمیمی برای خرید تجهیزات باشگاهی گرفته­اید حتما در این مقاله همراه ما باشید.

خرید تجهیزات باشگاه بدن­سازی
در یک باشگاه بدنسازی به غیر از وسایل مخصوص پرورش اندام، دستگاه­های هوازی نیز مورد نیاز است. همانطور که می­دانید ورزش­ هوازی در کنار بدن­سازی نقشی تکمیلی ایفا خواهد کرد وجود آن برای یک باشگاه واجب است. در بین وسایل هوازی مرسوم معروف­ترین دستگاه­ها تردمیل، دوچرخه ثابت و اپتیکال یا اسکی فضایی هستند. در ادامه این تجهیزات را به اختصار بررسی می­کنیم مدل­های مختلف آن را مقایسه خواهیم‌ کرد تا بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین مورد را انتخاب کنید.

خرید دوچرخه ثابت
دوچرخه ثابت باشگاهی در بازه­های قیمتی مختلفی قابل تهیه است. یکی از بهترین نوع­های این دوچرخه مدل پشت­دار آن بوده که فشار کمتری به ورزشکار هنگام کار با آن وارد خواهد کرد. این دوچرخه­ها در دسته­بندی دوچرخه­های مبله قرار می­گیرند و به لحاظ ارگونومی کاملا با بدن فرد هماهنگ هستند. دوچرخه­های ثابتی که به مانیتور LCD مجهز هستند امکانات بالاتری را در اختیار اعضا قرار خواهند داد. اطلاعاتی مثل ضربان قلب، مسافت، سرعت، کالری و ... به ورزشکار کمک می­کند که احاطه بیشتری بر روی تمرین خود داشته باشد. انواع دوچرخه­های ثابت باشگاهی را می­توانید از طریق سایت جیم لند مقایسه و بررسی کنید.

خرید تردمیل
تردمیل یکی از وسیله­های مهم برای شروع ورزش است. این دستگاه قبلا کالایی لوکس به شمار می­رفت اما امروز تردمیل خانگی دستگاه عمومی شده و بیشتر افراد از آن برای ورزش روزمره خود استفاده می­کنند. تردمیل باشگاهی نیز تقریبا در همه باشگاه­های بدن­سازی یافت می­شود و وجودش اجتناب­ناپذیر است. تردمیل را بر اساس نوع کارکرد باید به دودسته موتوردار و بدون موتور تقسیم­بندی کرد. نوع بدون موتور آن در باشگاه­ها استفاده­ای ندارد 90 درصد از همان مدل موتور دار استفاده می­کنند.



تردمیل باشگاهی
تردمیل­ باشگاهی از قدرتی فوق­العاده و طراحی قدرتمندی برخوردار است. خلاف مدل­های خانگی که ظریف و کم­جا هستند در طراحی و ساخت این نوع از تردمیل­ها سعی شده بیشترین عملکرد اساس کار قرار گیرد. سرعت در این مدل تردمیل­ها بالاست و میزان حداکثری در برخی مدل­ها به 20 کیلومتر در ساعت می­رسد. قطعا در باشگاه­ها با توجه به طیف گسترده اعضا باید گزینه­ای را انتخاب کرد که برای همه مناسب باشد و همه بتوانند از آن استفاده کنند.

الپتیکال یا اسکی فضایی
اسکی فضایی نیز یکی از دستگاه­های پر کاربرد در باشگاه­ها است. با اینکه این دستگاه نقش اصلیش را در ورزش­های هوازی اجرا می­کند اما تاثیرش در عضله سازی و پرورش اندام را نباید نادیده گرفت. دستگاه الپتیکال اولین بار در امریکا و از آناتومی دویدن یک دختر الهام گرفته شد. این محصول با توجه به کارکرد مفیدش خیلی زود به تمام باشگاه­های ورزشی و بعد هم خانه­ها راه پیدا کرد و پای ثابت ورزش هوازی و بدنسازی شد.

سخن آخر
اگر برای باشگاه خود قصد خرید دستگاه ورزشی دارید فروشگاه تجهیزات ورزشی  جیم لند با افتخار در خدمت شماست. این مجموعه تازه تاسیس سعی می­کند بهترین کیفیت را به مربیان و صاحبان باشگاه ارائه دهد چراکه کلید موفقیت مستمر در جلب رضایت شماست. برای مقایسه و خرید تمام مدل­هایی که در بالا ذکر شده کافیست سری به سایت جیم لند بزنید. ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها