به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۶:۵۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۳۵۴۵۰۷

راهنمای انتخاب وکیل ملکی مناسب در شهر تهران

راهنمای انتخاب وکیل ملکی مناسب در شهر تهران
وکیل ملکی تهران
دعاوی ملکی یا همان دعاوی اموال غیرمنقول، دعاوی هستند مربوط به اموالی که قابل نقل و انتقال و یا جابجایی نباشند. این دسته از دعاوی یکی از رایج‌ترین انواع دعاوی مطروحه در مراجع قضایی به شمار می‌روند. و هر روز تعداد بالایی از پرونده‌های مربوط به دعاوی ملکی در مراجع قضایی مطرح می‌گردد.
اهمیت دعاوی ملکی زمانی آشکار می‌شود که ارزش مالی و اقتصادی اموال مورد دعوا را در نظر بگیریم. با توجه به ضرر و زیان‌های مالی که ممکن است افراد در این دعاوی متحمل شوند، اکیداً توصیه می‌شود پیش از هر گونه مطرح کردن دعوا و یا دفاع، با وکیل تضمینی ملک در تهران به گفت‌وگو بپردازید و مشاوره حقوقی بخواهید.
 
انواع دعاوی ملکی
بر اساس قانون، دعاوی ملکی به سه دسته دعاوی ملکی حقوقی، دعاوی ملکی کیفری و دعاوی ملکی ثبتی تقسیم می‌شوند. دعاوی ملکی حقوقی، دعاوی هستند که سهوا و از روی ناآگاهی از قانون اتفاق می‌افتند؛ مانند الزام به تنظیم سند رسمی، فسخ قراردادهای ملکی، اثبات وقوع بیع و ... . دعاوی ملکی کیفری آن دسته از دعاوی ملکی است که در آن با هدف سوءاستفاده از فرد مقابل، قانون عمداً نادیده گرفته می‌شود و فرد را مشمول مجازات می‌کند. از جمله این دعاوی می‌توان به جعل استاد ملکی، کلاهبرداری، خیانت در امانت، تغییر کاربری اراضی بدون مجوز و ... اشاره کرد. دسته سوم دعاوی ملکی عبارتند از دعاوی ملکی که مربوط به امور ثبتی در اداره ثبت می‌شود؛ از جمله این دعاوی می‌توان ابطال اجراییه ثبتی ملک، افراز ملک، اجرای ثبت و ... را نام برد.
وکیل ملکی تضمینی، فردی است که در تمامی این دعاوی تجربه وکالت داشته و به صورت تخصصی تمامی این دعاوی را دنبال کرده باشد. همچنین وکیل ملکی خوب در تهران فردی است که در ارائه مشاوره و خدمات وکالت در تمامی این دعاوی سابقه درخشانی داشته باشد.
 
وکیل ملکی در چه اموری به شما کمک خواهد کرد؟
وکیل ملکی، وکیل متخصص در دعاوی کیفری، حقوقی و ثبتی مربوط به اموال غیرمنقول یا ملک است. او دارای تخصص و تجربه لازم در این زمینه است و توانایی اقامه دعوا بر علیه خوانده مورد نظر شما و همچنین دفاع از شما در برابر او را دارد. و با توجه به اشراف او بر مواد قانونی و روند پیگیری و رسیدگی به پرونده، و همچنین با وجود دقت و ریزبینی در تمامی جوانب کیس حقوقی شما، با بهترین و کوتاه ترین روند حقوقی شما را نتیجه مطلوب خواهد رساند.
البته قابل ذکر است که وکیل ملکی، وکیل پایه یک دادگستری است که توانایی اقامه دعوا در تمامی زمینه‌های حقوقی از جمله خانواده، کیفری، مالی و ... را دارد اما تمامی تمرکز خود را بر دعاوی ملکی گذاشته و آن‌ها را پیگیری می‌کند.
از جمله این دعاوی می‌توان به الزام به تنظیم سند رسمی ، اخذ پایان کار ، خلع ید ، تقسیم و افراز املاک مشاع تا دعاوی کیفری مثل فروش مال غیر، جعل سند، تصرف عدوانی و … همه این موضوعات در دایره دعاوی ملکی و حوزه کاری یک وکیل ملکی قرار می‌گیرد.
 
مشاوره حقوقی با وکیل تضمینی ملک



با توجه به گستردگی دعاوی ملکی، قوانین مربوط به آن و همچنین پیچیدگی‌های قانونی که این دعاوی به همراه دارند؛ همچنین با توجه به افزایش حجم معاملات ملکی به صورت‌های مختلف در میان افراد حقیقی و حقوقی، احساس نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل متخصص امور ملکی بیش از پیش احساس می‌شود. امروزه افراد بیش از پیش به دنبال مراکز مشاوره حقوقی برای دریافت بهترین و راهگشاترین مشاوره ملکی هستند و دغدغه انتخاب بهترین وکیل ملکی برای دریافت مشاوره را دارند. برای رفع این دغدغه بهترین راهکار اعتماد به دانش، تجربه و تخصص وکیل ملکی گروه حقوقی دادارمنش است تا پرونده ملکی شما را به ایده‌آل‌ترین نتایج ممکن برسانند.
 
وکیل ملکی آنلاین در تهران
اگر شما هم درگیر دعاوی پیچیده ملکی هستید و یا در شرف یک معامله ملکی قرار دارید و دوست دارید که به صورت کاملا سنجیده عمل کرده و از حق خود دفاع کنید، توصیه ما به شما دریافت مشاوره حقوقی آنلاین از بهترین وکلای آنلاین ملکی است.
متقاضیان صحبت با وکیل آنلاین می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی زمان مشاوره حقوقی آنلاین خود را مشخص کرده، مدارک و شواهد خود را ارسال نمایند تا به صورت تخصصی بررسی شده و بهترین وکیل ملکی ممکن برای آنها انتخاب گردد. پس از طی شدن این مراحل، در زمان مقرر شده، وکیل آنلاین به موشکافی و شرح تمامی مسائل مربوط به پرونده خواهد پرداخت و تمامی پیشنهادات خود را برای حل مسئله به شما عزیزان ارائه خواهد کرد.
 
چگونه یک وکیل ملکی خوب پیدا کنیم؟
 


راه‌های متفاوتی برای یافتن بهترین وکیل ملکی وجود دارد. افراد می‌توانند از طریق مراجعه حضوری، تجربیات نزدیکان، دریافت مشاوره‌های حقوقی آنلاین یا تلفنی، سایت‌های حقوقی و ... وکیل ملکی مورد نظر خود را انتخاب کنند اما معمولا افراد به تجربه‌های خود نسبت به تجربه‌های دیگران اعتماد بیشتری دارند؛ به خصوص که دعاوی ملکی دارای حساسیت خاصی و بی‌دقتی در آن موجب ضررها و زیان‌های مالی فراوانی است. بنابراین افراد می‌توانند از طریق دریافت مشاوره حقوقی آنلاین و یا تلفنی، رفتار و برخورد، صبر و حوصله، میزان توانایی در انتقال دانسته‌ها، میزان تجربه، تخصص در تجزیه و تحلیل پرونده، توانایی شرح زوایای مختلف پرونده و راه‌حل‌های آن و ... را در وکیل مورد نظر خود بسنجند.
 
وکیل ملکی خوب در تهران
با توجه به رشد ساخت و ساز و به تبع آن معاملات ملکی در تهران، شاهد افزایش روزافزون مشکلات و پرونده‌های ملکی هستیم. از سوی دیگر با توجه به ارزش و پیچیدگی پرونده‌ها و دعاوی ملکی، سپردن پرونده به وکیل متخصص امور ملکی تضمینی است بر موفقیت در پرونده ملکی و همچنین احقاق حقوق شما.
با توجه به موارد مطرح شده انتخاب وکیل ملکی در تهران به یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های هر فرد تبدیل شده است. همه به دنبال سنجش دانش، تخصص، تجربه و همچنین سوابق وکلای ملکی تهران هستند تا بتوانند بهترین وکیل ملکی تهران را انتخاب کرده تا به حقوقی خود در پرونده‌های ملکی برسند.
منبع : ایلنا
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها