به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۱ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۳۵۵۶۸۴

تشویق ۶ دقیقه‌ای فیلم «تار» در جشنواره ونیز

تشویق ۶ دقیقه‌ای فیلم «تار» در جشنواره ونیز
گروه فرهنگی:کیت بلانشت که با فیلم جدیدش به جشنواره ونیز آمده بود با تشویق شدید حاضران استقبال شد.
قبل از آنکه حتی کسی نقش آفرینی کیت بلانشت را در فیلم «تار» به کارگردانی تاد فیلد تماشا کرده باشد، پچ پچ هایی در مورد احتمال جایزه بردن این بازیگر در فصل جوایز شنیده می شد. بلانشت در «تار» نقش لیدیا تار یک رهبر ارکستر را بازی می کند که به عنوان یکی از بزرگترین آهنگسازان دنیا و اولین رهبر ارکستر زنِ یکی از ارکسترهای برجسته آلمان شناخته می شود. البته این کاراکتر ساختگی است و وجود خارجی ندارد.

شب گذشته یک سپتامبر پس از نمایش این فیلم در سالن جشنواره ونیز، تماشاگران به مدت ۶ دقیقه بازی بلانشت و فیلم فیلد را ایستاده تشویق کردند. این واکنش تماشاگران در سالن جشنواره بسیار پرسروصدا و پرشور بود به طوری صداهای «زنده باد» و «عالی و آفرین» برای بازی بلانشت و کارگردانی فیلد شنیده می شد.نمایش فیلم «تار» با تاخیر ۱۵ دقیقه ای شروع شد که دلیلش احتمالا حضور هواداران فیلم روی فرش قرمز و گرفتن عکس با عوامل فیلم بود زیرا که در این جشنواره برای اولین بار بعد از دوران کرونا اجازه داده شد تا هواداران بتوانند روی قرمز جشنواره در کنار ستاره ها حاضر شوند.

کیت بلانشت در این فیلم به گونه ای خارق العاده خودش را آماده کرده است، او برای این فیلم آلمانی یاد گرفته است، پیانو می نوازد و رهبری ارکستر انجام می دهد، همه این مشخصه ها شانس او را برای اسکار ۲۰۲۳ بالا می برد. این بازیگر نامدار سینما تا به امروز ۶ بار نامزد جایزه اسکار شده و دو بار این جایزه را با خود به خانه برده است.
مرجع : صبا
برچسب ها: کیت بلانشت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها